DenkaanHenk Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Hey jongens. Wie wil voor mij Supply Lines en de Driving school halen ? Geen mods en geen cheats. Klik hier voor de save game.
Ruurd31 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Dankje, dankje, dankje!! Ik kwam mededelen, dat de missie niet gelukt is. Ik vind het erg jammer, mijn computer viel heel vaak uit, en nu kan ik hem niet meer opstarten. Ik kan zelfs niet eens meerop het GTAF komen. Sorry denkaanhenk! GRAPJE -- Gehaald: Back to School Ik heb de rijschool gehaald en geen cheats of mods gebruikt. De beloning was Driving Skill + en verder stond Michelle er ook. Een vriendin, deze kun je ontmoeten bij de driving school. Verder zijn er nieuwe Cesar Vialpando missies geunlockt. Deze kun je nu starten bij Wang Cars. Mocht je de eerste missie Zeroing halen, dan gaat Wheel Arch Angels open en als je 3 missies haalt unlock je de Import/Export en als je alle missies haalt krijg je een Asset voor Wang Cars. Verder heb ik ook nog de streetraces voor je geunlockt. Gehaald: Supply Lines Deze missie heb ik ook gehaald. De belonin gwas $5.000,=. Ik heb nog een Bike (fiets) gestolen en in je garage gezet. Verder heb ik helemaal geen cheats of mods gebruikt. De volgende Zero missie New Model Army heb ik ook voor je geunlocked (moet ik deze moeilijke missie ook doen??). Verder heb ik nog gesavet in Doherty en de savegame vind je in de bijlage. Veel succes verder
DenkaanHenk Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ey bedankt Ruurd. Ik ga nu lekker de wangcars missies doen. Joepie.
Recommended Posts