gtamaster1 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 heey ik heb een vraagje hoe kun je je health balkje groter krijgen op de ps2 heb ik hem al vol ma ik ben nu op de computer begonnen en ik weet niet hoe ik hem groter krijg grtn Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 De makkelijkste manier is natuurlijk de paramedics missies t/m level 12 uitspelen. Dan is je health-balkje direct helemaal vol. Een andere manier, maar die niet zo snel gaat, is door veel te bewegen.. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 ik bedoel niet zo:P ik bedoel niet als je bijna dood bent ma ik bedoel dat je balkje groterword voor meer leven erin te hebben groetj Reageren
Damos Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Zoek dan een hartje op en dan word je weer beter of je moet cheats gebruiken. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Dan moet je wat eten of drinken. Dan word je healt strookje weer vol. Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) ik bedoel niet zo:P ik bedoel niet als je bijna dood bent ma ik bedoel dat je balkje groterword voor meer leven erin te hebbengroetj Dat legt Dizzee nou dus ook uit: De makkelijkste manier is natuurlijk de paramedics missies t/m level 12 uitspelen. Dan is je health-balkje direct helemaal vol. Een andere manier, maar die niet zo snel gaat, is door veel te bewegen.. Dus Dizzee had het wel bij het rechte eind hoor . Succes verder. Bewerkt: 13 mei 2006 door Pietje II Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Dit is ook een handig trukje: Koop een blikje drinken of iets uit een snack automaat voor 1dollar Je leven is gelijk weer helemaal vol bespaart je weer een paar dollar greetz Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Een Betere TIp Ga met de Ambulance Naar ANgel Pine Dat Is EEn HEel Kleine Dorp Zo wordt je BAlk nog groter Dus als ik jou was zou ik naar Angel Pine Gaan Reageren
Robin2130 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 met cheats.. Ja dat kan ja, maar ik vind cheaten niet leuk. Ga gewoon wat eten/drinken of zoek een hartje op, dan is je health weer helemaal vol. veel succes verder Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 met cheats.. met cheats krijg je je health balkje niet breder of langer hoor! Reageren
tom Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Een Betere TIpGa met de Ambulance Naar ANgel Pine Dat Is EEn HEel Kleine Dorp Zo wordt je BAlk nog groter Dus als ik jou was zou ik naar Angel Pine Gaan waar ligt dat?en moet je daar gewoon naar toe rijden Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Een Betere TIp Ga met de Ambulance Naar ANgel Pine Dat Is EEn HEel Kleine Dorp Zo wordt je BAlk nog groter Dus als ik jou was zou ik naar Angel Pine Gaan waar ligt dat?en moet je daar gewoon naar toe rijden Kijk op de kaart van San Andreas. Angel Pine ligt in Whetstone. Whetstone ligt in het zuidwestelijke puntje van San Andreas, bij Mount Chiliad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.