Le MrG Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Hey, Ik heb een Manhunt gemaakt! Gebaseerd op de code van manhunt-lv door Mike Het script selecteerd een random speler, die moet je dus vermoorden! Je krijgt ook berichten zoals "Hunted Person is now in car" enz Als je bugs vind meld je het maar! Manhunt San Fierro! Bewerkt: 14 mei 2006 door Le MrG Reageren
Flame^ Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Je hebt niet alleen maar de coords aangepast, toch ? Reageren
Le MrG Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik heb de Coordinaten van de spawns geedit, en nog wat zooi, wat zou ik moeten veranderen in de code van lv?, er zitten geen bugs in dus lijkt het mij onnodig om nog meer te editten dan de coordinaten Reageren
Flame^ Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Omdat het eigenlijk gewoon niet meer is dan "andermans script pakken en coords aanpassen" en dus moeilijk kan zeggen dat dit van jouw is . Mja voor de rest lijkt het me wel geinig, mss binnenkort even spelen. Reageren
Le MrG Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Gebaseerd op de code van manhunt-lv door Mike Nee, ok, maar ik heb er toch duidelijk neergezet dat ik hem heb gebaseerd op de code van Mike ? Reageren
Kraay Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Lijkt me wel een leuke Gamemode, Ik heb hem op mijn server gezet Reageren
Le MrG Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik heb een beetje te veel gekloot in de originele code en dus ging je ineens vliegen Ik heb het opgelost: V2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.