LucasV Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Keep Your Friends Close, omdat het gewoon de lastigste missie is, de hoofdpersonages sterven, en het geeft een bevredigend gevoel van voldoening als je erin slaagd. De laatste scene is het spel is ook meesterlijk. Reageren
DJChrisD Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 ik heb helemaal geen missie gedaan. Ik heb de 100% Save Game gedownload.Dus ik was 1 x klaar Cheater.. Dit doe ik alleen als ik het spel al eens heb uitgespeeld en de pc crasht, dat dus alles weg is... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Je hoeft niet zo gemeen te reageren hoor Maargoed, de missie die ik het allerleukste vind, is keep your friends close. Echt geweldig, lekker veel schieten etc. Maar ik houd van al de schiet missies, racen vind ik wat minder... Reageren
DJChrisD Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Je hoeft niet zo gemeen te reageren hoor haha sorry Ma 't is wel zo... Van een kant... En je krijgt die directory van mij nog he... PC was gecrasht dus moet ik even overnieuw doen... Reageren
D-Square Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 't Is natuurlijk al lang geleden dat ik Vice City heb gespeeld, maar voor zover ik me kan herinneren vond ik de laatste toch het leukst. Om eindelijk Lance te kunnen vermoorden en Sonny.. Super.. Alleen vond ik het wel shit dat je iemand hebt geholpen, die je vervolgens verraadt (Lance). Naja, that's Grand Theft Auto, right? Reageren
Ben007 Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 De bankoverval Lekker veel mensen neerknallen Reageren
DaBeast Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik persoonlijk vond de missies voor de filmstudio de fijnste. Omdat ze goed uigewerkt waren. Ook de missie van die RC heli met de bommen, dat je die bouwwerf moet opblazen vond ik zeer leuk om te doen. Omdat ze origineel waren vond ik. Ikzelf heb GTA Vice City 100% uit. Ik ben eigenlijk uitgepraat en weet niet meer wat ik moet zeggen. Greetz Reageren
Miyamoto Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 The Party... je weet wel, die eerste missie van Ken Rosenberg. En All Hands On Deck is ook wel een mooie missie. Reageren
feieman Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 ik sir yess sir dat jatten van die tank was echt leuk je jat hem gewoon voor de neus van de bestuurder weg !!! feie Reageren
ralgeu Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik vond G-spotlight cool, omdat ie zo orgineel is... Maar ik vind alle missies wel leuk Maar als je nadenkt, de eigenlijke GTA betekent Grote Autodiefstal, en er is maar een missie die me eraan doet denken (sunshine import garage) Maar GTA gaat allang niet meer over alleen maar auto's. Reageren
big brunelli Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 ik vind de missies van de biker gang wel heftig Reageren
medion Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik vond de missies van de cubans geinig, lekker ruzie's krijgen met die gangsgangen. Ook die oma in het kleine huis, vooral de vliegtuig met de bom ruben Reageren
ArticLight Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 keep you friends close, de bankoverval en Phnom Penh '86 (omdat je daar uit een heli mag hangen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.