Jump to content

wanneer krij jij san andreas?


Chris-vice

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Chris-vice

    16

  • Little_OnE

    5

  • Majus

    5

  • The Godfather

    4

Top Posters In This Topic

Binnenkort op de pc :blink:

Hij komt 29 op ps2 pas uit en in february op pc

wedden van wel ik ken iemand en die kent weer iemand die zelf aan san andreas heeft meegewerkt die kan hem naar de pc omzetten en als ik hem heb maak ik wel een foto stuur ik hem wel op

Link to comment
Delen op andere websites

hahahaha dan is "die persoon"die bij R* werkt schuldig aan fraude.....nice try <_<

het is echt waar als ik san andreas heb maak ik een foto en een filmpje dan moet je mij wel geloven maar uhhhh als ik dat maak hoe moet ik die dan naar gtagames toesturen

Link to comment
Delen op andere websites

is goed maak jij maar een paar exclusieve plaatjes....een plaatje die we nog nooit hebben gezien....dan ga ik twijfelen of je gelijk hebt....maar nu geloof ik er nix van

Link to comment
Delen op andere websites

is goed maak jij maar een paar exclusieve plaatjes....een plaatje die we nog nooit hebben gezien....dan ga ik twijfelen of je gelijk hebt....maar nu geloof ik er nix van

ik maak gewoon een foto van mijn computer beeldscherem terwel ik san andreas speel en ik maak een filmpje met GELUID!!!!!! dat ik san andreas opstart en speel

Link to comment
Delen op andere websites

is goed maak jij maar een paar exclusieve plaatjes....een plaatje die we nog nooit hebben gezien....dan ga ik twijfelen of je gelijk hebt....maar nu geloof ik er nix van

ik maak gewoon een foto van mijn computer beeldscherem terwel ik san andreas speel en ik maak een filmpje met GELUID!!!!!! dat ik san andreas opstart en speel

o sorry die ep nicky was ik

ik moest voor iemand een gebruiker hier maken

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...