Chris-vice Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Ik heb een vraagje aan iedereen wanneer krijgen jullie san andreas? ik krijg hem mischien binnenkort al op de pc ! ! ! ik wou graag weten wanneer jullie san an krijgen
The Godfather Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 gewoon wanneer hij uitkomt 29 oktober lijkt me logisch <_<
Chris-vice Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 gewoon wanneer hij uitkomt 29 oktober lijkt me logisch <_< ik krijg hem al eerder op de pc nog wel wie krijgt hem ook eerderdan 29 okt
Trax Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Je kan hem niet eerder krijgen, en op de pc is hij niet eerder als in 2005 :rolleyes:
Majus Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Binnenkort op de pc :blink: Hij komt 29 op ps2 pas uit en in february op pc
Little_OnE Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 (bewerkt) daar maakt 7 en majus een punt Ik had ook al iemand in mijn omgeving die zei dat hij hem had... FAKE nog 20 dagen Bewerkt: 9 oktober 2004 door Little_OnE
Chris-vice Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Binnenkort op de pc :blink: Hij komt 29 op ps2 pas uit en in february op pc wedden van wel ik ken iemand en die kent weer iemand die zelf aan san andreas heeft meegewerkt die kan hem naar de pc omzetten en als ik hem heb maak ik wel een foto stuur ik hem wel op
The Godfather Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 hahahaha dan is "die persoon"die bij R* werkt schuldig aan fraude.....nice try <_<
Chris-vice Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 hahahaha dan is "die persoon"die bij R* werkt schuldig aan fraude.....nice try <_< het is echt waar als ik san andreas heb maak ik een foto en een filmpje dan moet je mij wel geloven maar uhhhh als ik dat maak hoe moet ik die dan naar gtagames toesturen
Majus Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Als ie doet zit ie achter de tralies voor ie het weet , je kletst uit je nek
The Godfather Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 is goed maak jij maar een paar exclusieve plaatjes....een plaatje die we nog nooit hebben gezien....dan ga ik twijfelen of je gelijk hebt....maar nu geloof ik er nix van
Little_OnE Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 mail hem naar een mod ofzo... ik wil dat "filmpje" wel zien <_<
(EP)Nicky Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 is goed maak jij maar een paar exclusieve plaatjes....een plaatje die we nog nooit hebben gezien....dan ga ik twijfelen of je gelijk hebt....maar nu geloof ik er nix van ik maak gewoon een foto van mijn computer beeldscherem terwel ik san andreas speel en ik maak een filmpje met GELUID!!!!!! dat ik san andreas opstart en speel
Chris-vice Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 is goed maak jij maar een paar exclusieve plaatjes....een plaatje die we nog nooit hebben gezien....dan ga ik twijfelen of je gelijk hebt....maar nu geloof ik er nix van ik maak gewoon een foto van mijn computer beeldscherem terwel ik san andreas speel en ik maak een filmpje met GELUID!!!!!! dat ik san andreas opstart en speel o sorry die ep nicky was ik ik moest voor iemand een gebruiker hier maken
Recommended Posts