Jump to content

wanneer krij jij san andreas?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als jij zo'n filmpje kan maken... Dan pas geloof ik je.... en dan moet je niet aan kommen kakken met een trailer of ietz dergelijk ;).

Bewerkt: door Little_OnE
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Chris-vice

16

• Little_OnE

5

• Majus

5

• The Godfather

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Als jij zo'n filmpje kan maken... Dan pas geloof ik je.... en dan moet je niet aan kommen kakken met een trailer of ietz dergelijk ;).

ok is goed maar geloog je me al als ik san andreas speel en zet de camera voor het beeldscherem of geloof je me pas als ik naar me kamer ga de computer opstart en dan san andreas opstart

Geplaatst:

Ik geloof je pas wanneer jij exclusieve beelden van San An hebt... dan pas ga ik je geloven... tot die tijd is het ongeloof waardig

Geplaatst:
Ik geloof je pas wanneer jij exclusieve beelden van San An hebt... dan pas ga ik je geloven... tot die tijd is het ongeloof waardig

ok is goed maar mag ik jou msn kunnen we daar verder spreken is wat handiger dan steeds berichten plaatsen de mijne is christianremers (at) hotmail DOT com

Geplaatst:

ach hij zal wel niet goed uitgeslapen hebben :puh: .29okt is die uit in europa daar kan jij niks aan veranderen <_<

THE UNDERDOG (gast)
Geplaatst:

ok is goed maar mag ik jou msn kunnen we daar verder spreken is wat handiger dan steeds berichten plaatsen de mijne is christianremers (at) hotmail DOT com

sorry hoor maar wa ben jij nou ongelooflijk slap aan ut lullen dat kan helemaal niet man wa jij allemaal zegt allemaal gelul ;)

Geplaatst:

sorry hoor maar wa ben jij nou ongelooflijk slap aan ut lullen dat kan helemaal niet man wa jij allemaal zegt allemaal gelul ;)

VOOR DE 3de KEER HET IS ECHT WAAR :angry: :angry: :angry:

ik maak een foto van mijn beeldscherm terwijl ik san an speel punt uit

en ik speel hem op de pc

Geplaatst:

VOOR DE 3de KEER HET IS ECHT WAAR :angry: :angry: :angry:

ik maak een foto van mijn beeldscherm terwijl ik san an speel punt uit

en ik speel hem op de pc

jaw chris heeft gelijk ik krijg ook san andreas binnenkort op de pc in de herfstvakantie of dit weekend

Geplaatst:

Zelf al kan ie en filmpje nu maken geloof ik hem nog niet , dan moet het wel fake zijn

Geplaatst:
Zelf al kan ie en filmpje nu maken geloof ik hem nog niet , dan moet het wel fake zijn

je bent gewoon jaloers je kan het gewoon niet hebben dat ik hem eerder dan jou heb ik zal een filmpje maken met geluid dat ik san andreas spelle het kan niet anders dan dat je me dan nkiet gelooft

Geplaatst:

je bent gewoon jaloers je kan het gewoon niet hebben dat ik hem eerder dan jou heb ik zal een filmpje maken met geluid dat ik san andreas spelle het kan niet anders dan dat je me dan nkiet gelooft

ik zeg er wel effe bij met een camera he als ik met fraps zou doen kan ilk me voorstellen dat je me niet gelooft

Geplaatst:

... Dat is zo kinderachtig 'grow up' iedereen weet dat san andreas nog niet uit is en

jij komt hier en beweert dat je hem al hebt <_<

Geplaatst:

... Dat is zo kinderachtig 'grow up' iedereen weet dat san andreas nog niet uit is en

jij komt hier en beweert dat je hem al hebt <_<

dan geloof je me toch lekker niet maar het is wel zo maar ja kortom je bent gewoon jaloers

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...