The Outlaw Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 hahhahah, jij hebt*hahhaha* SAN andreas al!!!*hahahah* wat een lacher :lol: DIE IS ER nog niet! hallo? welke planeet kom jij vandaan?????
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 ban die gestoorde maniak B)
Chris-vice Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 hahhahah, jij hebt*hahhaha* SAN andreas al!!!*hahahah* wat een lacher :lol: DIE IS ER nog niet! hallo? welke planeet kom jij vandaan????? ik heb hem nog niet ik krijg hem nog echt waar op de pc
Majus Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 In february ja , en waarom zou ik jaloers zijn als het onmogelijk is om hem vroeger dan de release datum te hebben
Spike Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 ban die gast gvd :angry: :angry: :angry:
Chris-vice Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 ban die gast gvd :angry: :angry: :angry: laat allemmal maar maar ik heb een vraagje als ik foto's en een filmpje heb gemaakt kan ik ze dan op dit forum zetten
Q Dude Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Kom op zeg doe asjeblieft niet zo zielig!! Als je zo graag aandacht nodig hebt ga dan even bij je pappie en mammie huilen en val ons er niet mee lastig lijkt hier wel een f*cking kleuterschool :angry:
Chris-vice Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Kom op zeg doe asjeblieft niet zo zielig!! Als je zo graag aandacht nodig hebt ga dan even bij je pappie en mammie huilen en val ons er niet mee lastig lijkt hier wel een f*cking kleuterschool :angry: ik doe helemaal niet zielig ik wil gewoon weten wanneer jullie san andreas krijgen ik krijg hem gewoon binnenkort dat kan toch?
killerbee Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 hahhahah, jij hebt*hahhaha* SAN andreas al!!!*hahahah* wat een lacher :lol: DIE IS ER nog niet! hallo? welke planeet kom jij vandaan????? ik heb hem nog niet ik krijg hem nog echt waar op de pc waarom zit je dan te zeggen dat je hem al hebt ga lekker naar een ander forum mischien geloven ze je daar wel :angry:
pluutje Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Ik geloof je pas wanneer jij exclusieve beelden van San An hebt... dan pas ga ik je geloven... tot die tijd is het ongeloof waardig ok is goed maar mag ik jou msn kunnen we daar verder spreken is wat handiger dan steeds berichten plaatsen de mijne is christianremers (at) hotmail DOT com sorry hoor maar wa ben jij nou ongelooflijk slap aan ut lullen dat kan helemaal niet man wa jij allemaal zegt allemaal gelul VOOR DE 3de KEER HET IS ECHT WAAR :angry: :angry: :angry: ik maak een foto van mijn beeldscherm terwijl ik san an speel punt uit en ik speel hem op de pc jaw chris heeft gelijk ik krijg ook san andreas binnenkort op de pc in de herfstvakantie of dit weekend Jah tuurlijk over 17 dagen komt ie pas uit in de VS en dat is de allereerste release. Daarnaast als jij hem op de pc speelt is het zo dat R* een contractbreuk met sony krijgt. en de gevolgen hiervan zijn niet te overzien. Dus a;s die persoon van R* jouw een pc versie geeft dan moet ie echt wel levensmoe zijn anders doet ie dat niet (ik denk dat je gewoon een Fake krijgt maar we w88 af)
Q Dude Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 (bewerkt) hahahahaha hij is vast ook die gast die op marktplaats die advertensie had gezet dat hij heel graag gta:SA wilde hebben en er veel geld voor over heeft en nu krijg hij de eerste GTA :lol: (zit ook SA in alleen dan van bovenaf ) Bewerkt: 9 oktober 2004 door Q Dude
The Godfather Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 of hij krijgt een trojaans paard .....en je gaat tog geen Cj skin laten zien terwijl je VC aant spelen bent?
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 ban die chris dan als ie hier alleen de boel loopt te verzieken met zun onzinpraatjes *zucht* wat een baby
gta player Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 ik geloof hem ook niet want er zijn genoeg site's waar je screen shots kunt posten wrom doet die dat dan nie? <_<
Joriz Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Nogmaals het is niet mogelijk om GTA San Andreas eerder te hebben dan de normale data. Wij krijgen het zelfs niet eerder! En de truc van mijn neef of de vriend van mijn tante werkt bij Rockstar of whatever trapt niemand in. Natuurlijk kan je hem binnenkort voor op PS2 krijgen! Op 29 oktober natuurlijk! das nog maar 20 dagen wachten!
Recommended Posts