Jump to content

wanneer krij jij san andreas?


Chris-vice

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Chris-vice

    16

  • Little_OnE

    5

  • Majus

    5

  • The Godfather

    4

Top Posters In This Topic

hahhahah,

jij hebt*hahhaha* SAN andreas al!!!*hahahah* wat een lacher :lol:

DIE IS ER nog niet! hallo? welke planeet kom jij vandaan?????

ik heb hem nog niet ik krijg hem nog echt waar op de pc

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op zeg doe asjeblieft niet zo zielig!! Als je zo graag aandacht nodig hebt ga dan even bij je pappie en mammie huilen en val ons er niet mee lastig lijkt hier wel een f*cking kleuterschool :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op zeg doe asjeblieft niet zo zielig!! Als je zo graag aandacht nodig hebt ga dan even bij je pappie en mammie huilen en val ons er niet mee lastig lijkt hier wel een f*cking kleuterschool :angry:

ik doe helemaal niet zielig ik wil gewoon weten wanneer jullie san andreas krijgen ik krijg hem gewoon binnenkort dat kan toch?

Link to comment
Delen op andere websites

hahhahah,

jij hebt*hahhaha* SAN andreas al!!!*hahahah* wat een lacher :lol:

DIE IS ER nog niet! hallo? welke planeet kom jij vandaan?????

ik heb hem nog niet ik krijg hem nog echt waar op de pc

waarom zit je dan te zeggen dat je hem al hebt

ga lekker naar een ander forum mischien geloven ze je daar wel :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof je pas wanneer jij exclusieve beelden van San An hebt... dan pas ga ik je geloven... tot die tijd is het ongeloof waardig

ok is goed maar mag ik jou msn kunnen we daar verder spreken is wat handiger dan steeds berichten plaatsen de mijne is christianremers (at) hotmail DOT com

sorry hoor maar wa ben jij nou ongelooflijk slap aan ut lullen dat kan helemaal niet man wa jij allemaal zegt allemaal gelul ;)

VOOR DE 3de KEER HET IS ECHT WAAR :angry: :angry: :angry:

ik maak een foto van mijn beeldscherm terwijl ik san an speel punt uit

en ik speel hem op de pc

jaw chris heeft gelijk ik krijg ook san andreas binnenkort op de pc in de herfstvakantie of dit weekend

Jah tuurlijk over 17 dagen komt ie pas uit in de VS en dat is de allereerste release.

Daarnaast als jij hem op de pc speelt is het zo dat R* een contractbreuk met sony krijgt. en de gevolgen hiervan zijn niet te overzien.

Dus a;s die persoon van R* jouw een pc versie geeft dan moet ie echt wel levensmoe zijn anders doet ie dat niet (ik denk dat je gewoon een Fake krijgt maar we w88 af)

Link to comment
Delen op andere websites

hahahahaha hij is vast ook die gast die op marktplaats die advertensie had gezet dat hij heel graag gta:SA wilde hebben en er veel geld voor over heeft en nu krijg hij de eerste GTA :lol: (zit ook SA in alleen dan van bovenaf :puh: )

Bewerkt: door Q Dude
Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals het is niet mogelijk om GTA San Andreas eerder te hebben dan de normale data.

Wij krijgen het zelfs niet eerder!

En de truc van mijn neef of de vriend van mijn tante werkt bij Rockstar of whatever trapt niemand in.

Natuurlijk kan je hem binnenkort voor op PS2 krijgen!

Op 29 oktober natuurlijk! das nog maar 20 dagen wachten!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...