robinzzz Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Wat vonden jullie de leukste missie en vermeld er ook bij waarom Ik vond the exchange het leukste, want dan moet je Catalina eindelijk afmaken en je moet veel schieten. Het is gewoon een goedbedachte missie. En dat je op het laatst maria doodschiet is ook een opluchting. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik ook Exchange. Omdat je Catalina daar moet vermoorden. En lekker veel schieten. Reageren
medion Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 ik ook, maar het is wel moeilijk vergeleken met de andere missies ruben Reageren
GTA GUY Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 De leukste/coolste missie vind ik waar je met die 2 mafia ventjes samen wat triads moet af knallen, weet niet meer hoe die heet. Want heel Portland is één groot gangfight. Reageren
Svenie Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Hier bestaat al een topic over: klik. Gebruik in het vervolg de zoekfunctie. Bewerkt: 6 juli 2006 door Svenie Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Wat vonden jullie de leukste missie en vermeld er ook bij waaromIk vond the exchange het leukste, want dan moet je Catalina eindelijk afmaken en je moet veel schieten. Het is gewoon een goedbedachte missie. En dat je op het laatst maria doodschiet is ook een opluchting. Het is niet bekend of je Maria nou vermoord of haar gewoon laat zwijgen met dat geweerschot. ik vond The Exchange trouwens ook het leukst Reageren
Donwell Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) The Exchange. Vooral de achtervolging, en dat je de heli moet neerknallen! Bewerkt: 30 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ik weet niet meer hoe die heet, maar dat je met rc autootjes geldwagens moet laten ontploffen Reageren
VforV Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 The Exchange. Hoewel ik zeer veel moest proberen om deze missie tot een goed einde te bregen vond ik deze toch de leukste. Vooral deel 2 op de dam. En dat je op het laatst maria doodschiet is ook een opluchting. Het is niet bekend of ze vermoord wordt, of dat jij of iemand anders ze doodschiet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.