Synchro Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Dit is nu een full manip ! Niet gewoon blur over het hele plaatje maar het hele plaatje bewerken.. Deze isg bestaat uit 2 delen. Het gras dat is normaal van een landschap maar heb er een stuk uitgeknipt. De dieren zijn van de woestijn heb ik uitgeknipt. Tenslotte maar het is geen deel de zon komt van een Aurora Bewerkt: 13 mei 2006 door Synchro Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Prachtig!! Zeer mooi gedaan, ik vind dat Blur effect hier bij passen, want als je in Afrika rond rijd, dan zie je alles ook altijd wazig vanwege de hitte, en dan de dieren natuurlijk, het past allemaal bij elkaar, misschien kon je het gras wat meer schaduwen en high-lighten zodat het wat echter gaat lijken 9.1/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Mooi! Zoals vele designs van jou Alleen je tekst vind ik niet zo mooi. Wat ik altijd wel mooi vind is dat je je naam groot had, en eronder -met een soort van pixelfont- nog wat tekst had*. Maar een zwarte border vind ik veelste veel opvallen. Een oranje/gele border vind ik mooier. *Voorbeeld: Synchro Full Manip (maar dan met een mooiere font ) Reageren
Dago58x Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Dit Is 100% Mooi gemaakt Ik vind echt alles Tof.DE Render,De Kwaliteit. Ik geef je hiervoor een 9,3/10 GRT Dago58x Reageren
Synchro Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Net voor de reactie gemaakt. Met ferre zijn hulp : Zo beter? Bedankt voor de reacties. Reageren
Timotees Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Zeer zeer mooi, Ik vind die dieren grappig:) 9+/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Dit is een inzending van mij van SOTW op een graphics forum , rates? Bewerkt: 13 mei 2006 door Synchro Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Heel erg mooi alle twee. Maa die laatste sucked de border. Het kan beter een Pixel kleiner en helemaal eromheen. 1. 10/10 (die met hulp van Ferre) die Owned gewoon. 2. 7/10 met die border wat ik zei een 9/10 ! Mvg Tales Reageren
Synchro Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Heel erg mooi alle twee.Maa die laatste sucked de border. Het kan beter een Pixel kleiner en helemaal eromheen. 1. 10/10 (die met hulp van Ferre) die Owned gewoon. 2. 7/10 met die border wat ik zei een 9/10 ! Mvg Tales See , op andere forums doet iedereen het bijna zo. Kijk maar op gamerenders. Ik zelf vind de border mooi. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Heel erg mooi alle twee. Maa die laatste sucked de border. Het kan beter een Pixel kleiner en helemaal eromheen. 1. 10/10 (die met hulp van Ferre) die Owned gewoon. 2. 7/10 met die border wat ik zei een 9/10 ! Mvg Tales See , op andere forums doet iedereen het bijna zo. Kijk maar op gamerenders. Ik zelf vind de border mooi. Ja dat klopt inderdaad.. Je ziet heel veel sigs de laatste tijd met zo'n border. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom iedereen dat zo mooi vindt. Tuurlijk, dat is een kwestie van smaak, maar in ieder geval niet mijn smaak.. Maar goed, die GTA-sig vind ik echt geweldig. Heel mooi bewerkt. De tekst past perfect vind ik. Tja, enig minpunt vind ik de border, maar voor de rest totaal geen aanmerkingen.. Rate 9/10. En van die andere sig, met die dieren vind ik eigenlijk de eerste versie nog het mooist. Gewoon omdat ik de tekst het beste vind passen. Het valt niet teveel op en het font is naar mijn mening goed uitgekozen.. Daarvoor geef ik een rate van 9,5/10. Echt, goed werk man. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.