Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is nu een full manip ! Niet gewoon blur over het hele plaatje maar het hele plaatje bewerken.. Deze isg bestaat uit 2 delen. Het gras dat is normaal van een landschap maar heb er een stuk uitgeknipt. De dieren zijn van de woestijn heb ik uitgeknipt. Tenslotte maar het is geen deel de zon komt van een Aurora

manip0xc.png

Bewerkt: door Synchro
Geplaatst:

Prachtig!!

Zeer mooi gedaan, ik vind dat Blur effect hier bij passen, want als je in Afrika rond rijd, dan zie je alles ook altijd wazig vanwege de hitte, en dan de dieren natuurlijk, het past allemaal bij elkaar, misschien kon je het gras wat meer schaduwen en high-lighten zodat het wat echter gaat lijken

9.1/10

Geplaatst:

Mooi! Zoals vele designs van jou :)

Alleen je tekst vind ik niet zo mooi. Wat ik altijd wel mooi vind is dat je je naam groot had, en eronder -met een soort van pixelfont- nog wat tekst had*. Maar een zwarte border vind ik veelste veel opvallen. Een oranje/gele border vind ik mooier.

*Voorbeeld:

Synchro

Full Manip

(maar dan met een mooiere font :))

Geplaatst:

Dit Is 100% Mooi gemaakt

Ik vind echt alles Tof.DE Render,De Kwaliteit.

Ik geef je hiervoor een 9,3/10

GRT Dago58x

Geplaatst:

Net voor de reactie gemaakt.

mnpv27of.png

Met ferre zijn hulp :

untitwaat8gc.png

Zo beter?

Bedankt voor de reacties. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is een inzending van mij van SOTW op een graphics forum , rates?

post-2729-1147544998.png

Bewerkt: door Synchro
Geplaatst:

Heel erg mooi alle twee.

Maa die laatste sucked de border.

Het kan beter een Pixel kleiner en helemaal eromheen.

1. 10/10 (die met hulp van Ferre) die Owned gewoon.

2. 7/10 met die border wat ik zei een 9/10 !

Mvg

Tales

Geplaatst:
Heel erg mooi alle twee.

Mvg

Tales

See , op andere forums doet iedereen het bijna zo. Kijk maar op gamerenders. Ik zelf vind de border mooi.

Geplaatst:

Heel erg mooi alle twee.

Mvg

Tales

See , op andere forums doet iedereen het bijna zo. Kijk maar op gamerenders. Ik zelf vind de border mooi.

Ja dat klopt inderdaad.. Je ziet heel veel sigs de laatste tijd met zo'n border. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom iedereen dat zo mooi vindt. Tuurlijk, dat is een kwestie van smaak, maar in ieder geval niet mijn smaak..

Maar goed, die GTA-sig vind ik echt geweldig. Heel mooi bewerkt. De tekst past perfect vind ik. Tja, enig minpunt vind ik de border, maar voor de rest totaal geen aanmerkingen..

Rate 9/10.

En van die andere sig, met die dieren vind ik eigenlijk de eerste versie nog het mooist. Gewoon omdat ik de tekst het beste vind passen. Het valt niet teveel op en het font is naar mijn mening goed uitgekozen.. Daarvoor geef ik een rate van 9,5/10. Echt, goed werk man. :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...