Toni Caprioni Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Die van mij ging heel erg raar. Ik was 13 en keek met mn broer op TMF, en wie zag ik, 50 CENT met Candy Shop! Ik was helemaal verliefd op zn muziek en ging muziek downloaden op een rare site (Site geven is overbodig) en in de tweede kreeg ik vrienden die ook naar RAP luisterden. Ze zeiden dat ik een downloadprogamma moest downloaden (Limewire). Ik probeerde het vele malen en het lukte op een gegeven moment, maar het ging fout! Ik werd verslaafd aan de muziek van 50 CENT en andere rappers. 50 CENT, The Game, 2PAC, G-UNIT (Mobb Deep en al die andere makkers) Snoop Dogg en DR DRE. Mijn cijfers gingen aan het begin van het jaar heel goed totdat ik Rap luisterde. Na een tijdje was ik het zat en heb ik al mijn rapmuziek verwijderd, dat heel erg moeilijk was. Ik miste het na een tijdje zo erg dat ik weer wilde downloaden, maar ik heb gelijk weer alles verwijderd omdat ik dan wer verslaafd zou raken. Nu, aan het einde van het tweede jaar voor mij op de middelbare school ben ik al 2-3 maanden zonder rap en luister ik jaren 60, 70, 80 en 90ies muziek wat niet verslavend maakt, ook heb k nog een stapeltje opwekking. Ik kan nu zelfs zonder de computer en muziek, dus ik ben blij dat het ergste achter de rug is. Reageren
Rullez Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 mijn vader zit bij een toeter muziek groep en daar was ik helemaal gek van tot aan mijn zus zijn vriendje kwam die had hip hop pop trance hardcore tunderdome en nu luister ik dat gelukkig wel Reageren
Ferre Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik was 7/8 jaar. Toen kocht ik mijn eerste single (toen waren er nog guldens). Het was Smooth Criminal, van Alien Ant Farm. Ik zag hem daarvoor eerst op TV, dus ik wou hem kopen, en ik heb hem helemaal grijs gedraait. In die tijd ging ik ook meer naar van die muziekzenders kijken. En/dus toen zag ik In The End, van Linkin Park. Toen ik in de rij van de CD winkel stond, waren er nog 3 voor me die hem ook kochten (suf detail ). Me 2e CD had ik dus ook helemaal grijs gedaait, en ik wou wel meer weten van LP, dus ik ging kijken op internet enz. Ik heb nu best veel dingen van Linkin Park. Voornamelijk DVD's en CD's. Reageren
Juju Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Ik weet eigenlijk niet hoe het kwam dat ik ineens zo bezeten werd van Hiphop, maar ik weet wel nog dat ik na het zien van Hit em Up van 2pac helemaal gek werd en 't heb klaar gespeeld om van een oudere neef 5 cd's te kopieren met alleen maar 2pac, 2pac, 2pac en.... 2pac. (Lange zin ) Later toen wij ook en Pc kregen, met een half jaartje daarna internet, ben ik ook Limewire gaan Downloaden en nog van andere rappers heb gedownload. Ik heb via dat programma heel veel rappers leren kennen die ik eerst niet kon: MC Eiht Spice 1 Ice T Mack10 Mobb Deep en nog veel meer... Bewerkt: 13 mei 2006 door italia_juju Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik ga best wel veel met buitenlanders om, die luisteren ook heel veel Hip hop/Rap en toen ben ik er ook naar gaan luisteren, en toen werd ik er helemaal bezeten van, mijn eerst liedjes waren: 2pac- Nigga Nature 2pac- Thug Life 2pac- Calafornia Love 2pac- Brenda's Got A Baby Coolio- Gangsters Paradise. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Bij mij kwam het automatisch. Mijn broer ging lannen. en hij kopieerde muziek. Nu gb aan muziek dus keus genoeg ^^ Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik vond het nummer Lose Yourself van Eminem erg mooi (en nog steeds, is mijn favo. nummer), en toen heb ik voor mijn verjaardag de 8 Mile OST. Nu een van mijn favo. CD's. En in het begin begon ik steeds meer Eminem te luisteren, daarna ook veel 50 Cent en Obie Trice. Omdat hun 3 samen een nummer hebben op dat album. (Love Me) Toen ben ik steeds meer nummers gaan downloaden van Em, D12, 50, G-Unit, Obie etc. En nu ben ik een grote kenner van Rap/Hip-Hop Reageren
Synchro Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Het begon 1of2 jaar geleden.. Op tv zag ik de videoclip Numb van Linkin Park. Daarna ben ik elke dag gaan TV kijken speciaal voor dat clipje , zo heb ik alle muziek gehoord en begon muziek me intersant te worden. Meteen daarna kocht ik het album van Linkin Park - Meteora.. Reageren
Juice Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Ik kocht rond mijn leeftijd van 8 de CD Hits For Kids 2 ofzo... Ik vond de zenders TMF en MTV en ik ging meer TV kijken dan ooit tevoren, door voornamelijk clips. En toen ik bij een oud klasgenoot de CD van Evanescence hoorde (Fallen) was ik gelijk helemaal weg en in de ban van Evanescence. Ik zocht alle songs op die ik maar vinden kon, en draaide ze net zolang tot er gras op mijn CD groeide. En nu ben ik één van de allergrootste fans van Evanescence! Bewerkt: 13 mei 2006 door Juice Reageren
camouflage Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Mijn vader is fan van rock and roll en daarom ben ik er ook van houden... vrock op gta vc ik kan niet zonder.. Reageren
.Syfes Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Toen ik 1jaar geleden nadiya hoorde was ik van haar muziek gewoon een fan Reageren
ikt Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Nou, erg stil Ik luisterde geen muziek, het maakte mij niet uit wat voor een muziek, als er maar een beetje geluid was. Sinds ik een MP3 heb gekregen ben ik op zoek gegaan naar wat ik leuk vind. En ik ben nog steeds bezig . Mhja... Eigenlijk was ik een jaartje geleden begonnen Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 ik hoorde without me van eminem en sinsdien ben ik fan van eminem Reageren
LucasV Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Todat je rap luisterde ging het goed, maar oldie muziek heeft je weer op de goede weg gebracht. Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan. Reageren
Bongo Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ik was eerst (toen ik 8 was ofzo) helemaal van van dance muziek. Maar toen ik 3 jaar terug(toen was ik 12)van iemand uit mijn klas over Tupac hoorde dacht ik in het begin van: "Huh wie is dat nou weer".Hij dus dat hele verhaal van tupac verteld, en sindsdien vind ik zijn muziek MEGA COOL!!!!! Maar ook luister ik Hardcore/hardstyle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.