Toni Caprioni Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Todat je rap luisterde ging het goed, maar oldie muziek heeft je weer op de goede weg gebracht. Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan. Het ging niet goed, ik werd vers;laafd aan die muziek en ging veel 50 CENT zn taal napraten, maar bij OLDIE muziek doe ik dat allemaal niet, het gaat dus BETER, snappie??? Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Lang lang geleden Ik was 4 jaar ofzo. En ik maakte geluidjes met me mond. Beetje neurien enzo en zingen. Ik was 12 toen ging ik trommelen op tafels daar moest ik mee stoppen omdat ik last van me handen kreeg. Toen was 14 ofzo en ging ik leren beatboxen. Nu anderhalf jaar verder kan ik het. Dus zo ben ik gaan beatboxen. Ik luister naar alles en waardeer eigenlijk alles. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Het begon 1of2 jaar geleden..Op tv zag ik de videoclip Numb van Linkin Park. Daarna ben ik elke dag gaan TV kijken speciaal voor dat clipje , zo heb ik alle muziek gehoord en begon muziek me intersant te worden. Meteen daarna kocht ik het album van Linkin Park - Meteora.. Jep, dat had ik ook, ik had gelijk Metoara en die andere, een wat vagere naam gekocht. Maar ik ging eerst Trance luisteren, mijn broer draaide het altijd, en ik vond het prachtig, dat ging ik luisteren rond mijn 8e, toen ben ik overgegaan naar Hardcore, ongeveer 2 jaar geuisterd, toen heb ik heel even naar Rock zoals Linkin Park geluisterd, toen weer Hardcore toen nog geen 2 maanden Rap, maar dat kwam mij de neus en de oren uit, en nu ben ik weer terug bij Trance en Hardcore, en dat is toch mijn muziek. Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Toen ik 3 was vond ik Metallica geweldig Ik luisterde altijd naar Enter Sandman Sindsien was het altijd een beetje rockachtig, niet zo zwaar. Op de brugklas luisterde ik hits na een half jaar had ik dat wel gezien en ging ik weer de zachtere rock luisteren. Een jaar geleden ging ik wat zwaardere rock luisteren en nu leuister ik heel veel naar Trash-, Speed-, Power-, Melodymetal en NWOBH(New Wave of British Heavy Metal) Bewerkt: 17 mei 2006 door 007 RoadRunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.