Clowntje_93 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Heej iedereen die me wil helpen! Ik heb een hele succesvolle account op GTA: SAN ANDREAS op de PC. ik zit op 95. nog wat % maar die laatste 5 % is zoo moeilijk want dat zijn namelijk de volgende die me niet eens zonder cheats lukken: BMX Challenge(1x gelukt op een andere account ik kom nooit(behalve 1 x dan) op die hoge half pipe) Motorbike Challenge (sommige coronas zijn te hoog om te bereiken(voor mij dan)) Stadium missie LS (Ik ben erg slecht met racen) Stadium missie SF (anderen pikken de hele tijd mijn tijd in) Stadium missie LV (die lukt me gewoon niet) Chiliad challenge (de laatste race de Cobra Run is echt te moeilijk je mag die anderen niet doden en zij vallen nooit van dat houten geval af!) Lowrider Challenge (die opposition krijgt veel meer punten ik denk dat dit gewoon een geval van veel proberen is) aub tips posten enzo Bewerkt: 15 mei 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Heej iedereen die me wil helpen! Ik heb een hele succesvolle account op GTA: SAN ANDREAS op de PC. ik zit op 95. nog wat % maar die laatste 5 % is zoo moeilijk want dat zijn namelijk de volgende die me niet eens zonder cheats lukken Hey Wakkiegeslacht, welkom op het forum! Ik zal je proberen te helpen. Alvast gefeliciteerd met het behalen van de 95% gameplay. Hier komen mijn tips en truckjes: BMX Challenge(1x gelukt op een andere account ik kom nooit(behalve 1 x dan) op die hoge half pipe) Deze is opzich wel moeilijk, maar hier zijn alvast wat tips: Zorg dat je cycling skill 100% vol is. Nu kun je makkelijker bunnyhoppen om die hoge te pakken. Als je zo'n ding van een halfpipe moet pakken, probeer dan snelheid op de halfpipe te maken. Nu maak je zoveel vaart dat je er makkelijk bovenop kan komen. Motorbike Challenge (sommige coronas zijn te hoog om te bereiken(voor mij dan)) De NRG-500 Challenge, deze is redelijk moeilijk. Aan je gameplay te zien heb je alle eilanden al beschikbaar gespeelt. Probeer als eerste alle onderdelen bij de Motorschool op goud te halen. Nu heb je zoveel bikingskill dat je het makkelijker haalt. Probeer het balkje helemaal vol te krijgen. Dit kun je doen door heel veel te rijden. Als je dat gelukt is, heb ik hier nog een filmpje voor je. Hoe je ze het makkelijkst kan pakken: http://users.pandora.be/GoDoFuNReaL/nrg500.avi. Ook kun je nog recht voor de carona staan die je wilt pakken, als je die wilt pakken gaje er recht voorstaan en zover mogenlijk achteruit (eventueel tegen de ramp op). Als je dat gedaan hebt geef je vol gas en leun je voorover op je moter. Nu maak je nog meer snelheid ga je sneller, door de carona heen. Stadium missie LS (Ik ben erg slecht met racen) Deze is niet moeilijk. Probeer de eerste ronde helemaal achteraan te rijden. Als je dat doet zullen al je tegenstanders tegen elkaar aanrijden. Nu onstaat veel ruimte tussen andere voertuigen en de autos die al gedraait zijn door een beuk ofzo kun je inhalen. Probeer in de bochten iets minder gast te geven om de macht niet over het stuur te verliezen. Op de rechte stukken moet je heel veel gas geven en dan je tegenstanders inhalen. Stadium missie SF (anderen pikken de hele tijd mijn tijd in) Probeer de eerste marker aan de tegenstanders over te laten. Ze rijden allemaal op die ene af en scheiten ze elkaar kapot. Je kunt nu de andere markers makkelijker pakken om dat die andere nog bij die eerste zitten. Stadium missie LV (die lukt me gewoon niet) Bedoel je beide missies? Probeer bij Dirting Track, gewoon je bikeskill vol te hebben. Dat kun je krijgen door het balkje van bikingskill te vullen. De Bikeschool is daar een makkelijk ding voor. Voor dit truckje geld eht zelfde als het LS stadium evenemnt. Probeer het eerste rondje achteraan te rijden, je tegenstanders maken fouten. Als je dan bij de heuvels komt moet je iets op pijltje naar voor drukken. Nu leunt CJ naar voren en komt de Sanchez op beide wielen terecht. Nu val je minder snel. Als je Kickstart bedoeld, dan heb ik ook wel wat tips. Probeer eerst de groene te pakken, deze zijn makkelijk. Al je ze gepakt hebt, probeer je alle oranje te pakken, daarna pak je alle rode. De rode liggen moeilijk, en de oranje meestal ook. Ga er recht voorstaan en geef zoveel mogenlijk gas, soms moet je even pijlje voorover indrukken om over een boomstam heen te komen. Als een licht heel moeilijk ligt, bijvoorbeeld op een dunne ding, dan moet je heel weinig gas geven en er de tijd voor nemen. Als je hem dan gepakt hebt, dan heb je hem ook. Anders moet je te vaak proberen en verlies je veel tijd. Chiliad challenge (de laatste race de Cobra Run is echt te moeilijk je mag die anderen niet doden en zijn vallen nooit van dat houten geval af!) Ja, je kunt proberen gewoon rustig erover heen te fietsen. Ga niet sprinten door héél vaal op W te drukken. Dan val je er heel gemakkelijk af. Ook kun je de cyling skill helemaal vol hebben, nu stuur je makkelijker en val je minder snel. -- Mocht het allemaal niet lukken? Dan kun je gebruik maken van het savegame aanvraag forum. Daar kun je andere mensn jou missies laten halen, alleen die jij moeilijk vind natuurlijk! Omdat je nog nieuw bent, kun je ook altijd op WiKiGTA terecht. Daar staat over (bijna) alle San Andreas missies tips en missie beschrijvingen. Dat is lekker handig! Mocht je ong meer tips willen? Dan kun je altijd de zoekfunctie raadplegen, mara alvast! SUCCES!! Bewerkt: 13 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Foxr Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Bij de derde race op Mount Chiliad, vallen de twee tegenstanders bij mij héél vaak dood van de berg af. Eerst viel er maar 1, bij de eerste poging. Daarna (bij de tweede poging om de missie te halen) kon ik gewoon rustig rijden omdat ze beide dood waren: heb je het al vaak geprobeerd? Gewoon ook een beetje geluk hebben dat je tegenstanders de finish niet eens meer kunnen halen. EDIT: Ik stoei zelf ook met die NGR500 missie, ook al rij ik precies op zo'n circeltje af, toch pakt die m niet... Het is gewoon een zware qut missie! Iemand nog een tipje? Filmpje hielp niet echt, deed t gewoon na, maar toch is t een kwestie van geluk om door die circeltjes te komen die in de lucht zweven! Bewerkt: 14 mei 2006 door Foxr Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Bij de Mount chaliad missies is er een "goedkope" manier om te winnen,rij gewoon rustig het parcour af,en aan de finish zullen je tegenstanders staan,schiet ze neer met een SNIPER RIFLE of gooi GRANATEN (anders zul je gediskwalificeerd worden). Je wint dan. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 oke bedankt ik ga het nu gelijk proberen en wikigta heb ik al helemaal afgepluisd voordat ik lid werd van het forum, ik zag ergens op WIKIGTA iets over het GTA FORUM staan en ik d8 dat lijkt me wel leuk en het is dat ook en handig als je 100% wil egt bedankt voor de tips Reageren
Puma Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 lol daarom heten ze ook "challenges" he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.