Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
EDIT: sorry ik had de datum van t stemmen niet gezien

Het is vanaf het moment van dat het is gezegt (dat je mag stemmen) tot slotminuut (in dit geval 16 Mei om 23.59 uur). Dus je sorry is overbodig ;)

ONTOPIC:

Synchro's styl vind ik voor hem te standaart, ik heb hem wel gezien! Daarbij vind ik hem deze keer (zoals vaak) te licht.

Arjen heeft er iets straks van gemaakt wat goed bij zijn siganture past.

Mijn stem gaat daarom ook naar hem!

Geplaatst:

Arjen !

Toppie man!

De sig van Synchro vind ik te vel aan de rechterkant en de render vind ik niet erg mooi

Geplaatst:

*(stemmen tot en met 16 april)* :cab: Typefoutje....

Maar goed, mijn stem gaat naar Arjen. Heel erg mooi gedaan. Het plaatje is mooi bewerkt en je hebt echt het perfecte font uitgekozen. Bovendien staat de tekst ook op de goede plek. Die twee pxl border maakt het helemaal af.. :klap:

Synchro, jij hebt ook een mooie signature gemaakt. Vooral de achtergrond vind ik heel mooi. De sig zit perfect inelkaar, en is goed afgewerkt. Dus ik heb verder eigenlijk geen aanmerkingen op jouw sig..

Maar die van Arjen spreekt me meer aan, die is eigenlijk precies mijn smaak. Dus één stem voor Arjen erbij. :Y

Succes nog jongens..

Geplaatst:
*(stemmen tot en met 16 april)* :cab: Typefoutje....

Foutje moet kunnen , ik weet zelf nooit waneer het welke maand is.. :puh:

Mensen die kiezen voor mij en vind dat Arjen zijn sig makkelijk is.. Onterecht. Het gaat dus niet om wat je gedaan hebt alleen het uiterlijk. Arjen heeft nu een perfect plaatje genomen. (imo) Maar ik weet toch dat ik ga verliezen ( maar maakt mij niets uit) Ik geef niks om de punten in de ranking. Ik wil voortaan alleen battle's tegen pro's. Arjen is nu eenmaal beter als mij. ;)

Geplaatst:
Arjen,

Ik vind die vector achtige style van jou echt prachtig, ik weet niet hoe je het telkes flikt. Maar hij ziet er weer prachtig uit. Alles perfect in verhouding, tekst goed geplaatst. Goed kleurgebruik. Echt prachtig gewoon.

Synchro,

Ik vind hem veels te overbelicht rechts, je render is iets te veel ingeblend. Als ik mijn hand op de rechterkant hou, ziet hij er gelijk stukken beter uit. Tekst goed gedaan, met die verschillen in grote. Mooie render, goed gemaakte achtergrond. Maar helaas, iets te overbelicht (en ik weet dat het er op donkere forums wel goed uitziet, maar dit is helaas een licht forum ;) )

Sorry Synchro, ik ben het hier mee eens. Hij is goed, super mooi,maar die van Arjen vind ik ook erg mooi. Stem: Arjen.

Geplaatst:

Ik stem voor Arjen ik vind die vector style echt vet en super strak.

De sig van Synchro vind ik minder omdat ze sig overbelicht is (ik hou meer van donker).

Geplaatst:
Ik stem voor Arjen ik vind die vector style echt vet en super strak.

De sig van Synchro vind ik minder omdat ze sig overbelicht is (ik hou meer van donker).

Ik ben het met Dizcid eens, sorry Synchro

Geplaatst:

Synchro

kleuren passen goed man (hoe maak je het telke,s voor mekaar?)

arjen

:is dit niet gewoon uit een filmcover gehaald en wat bij gezet?

Synchro

Geplaatst: (bewerkt)

(net op tijd)

Ik stem op Arjen ik vind hem gewoon mooier

oh en dit :

arjen

:is dit niet gewoon uit een filmcover gehaald en wat bij gezet?

Waar slaat dat nou weer op :?

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Zelfs met simpele signatures kan je winnen. ^_^

Stand lijkt me duideljk, PB naar Levi is onderweg.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...