Follow Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Hoe werkt het? Ik had het net geinstalleerd en snap er al niks van Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Waar heb jij hem gedownload, geef die link eens. En je kunt ook beter de Readme van je download goed doorlezen, daar staat altijd precies aangegeven wat je moet doen. Reageren
Follow Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik dwonloadde de eerste download link, die client op deze pagina: http://www.sa-mp.com/download.php Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Het is niet zo moeilijk! Je instaleerd hem, je start de client op, dan zie je linksonder favorites, internet en official staan, daar klik je op Internet , dan komen er allemaal servers, je klikt 1 aan dan komt er wat server info, en je kan daar een wachtwoord invoeren maar dat is alleen voor de Admin, en 1 is voor Private servers daar hoef je dus niks te doen, dan zie je ook Connect daar klik je dan op, dan moet je je nickname invoeren, als je ingame bent kan je eerst een karakter uitkiezen, dan doe je met de pijltjes toetsen, als je klaar bent daarmee druk je op Shift, en je kan beginnen te spelen. Wapens e.d. kan je gewoon in Ammunation en andere winkels kopen. Succes. Reageren
Follow Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Oke, ik heb het nu gevonden. Thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.