Talietje Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 ik heb al veel site's geprobeerd voor 1 GB te verzenden, maar dat verzenden mislukt altijd! weet er iemand een goede site, die je al eens hebt geprobeerd en goed werkt? en misschien site dat het verzenden niet lang duurt? Reageren
Marius Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Als je bestanden ten grootte van 1 GB wil uploaden naar een website dan zal dat alleen kunnen via FTP en als je dat snel wil doen dan ligt dat aan je upload snelheid. Reageren
Talietje Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 nee, ik wil op een site een spel verzenden via emailadres , maar als het aan het verzenden is, gaat die na een tijdje terug naar de gegevens die je moet in vullen. weet er mischien iemand een site die wel goed werkt? (het bestannd is < 1 GB) Reageren
Argon Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 nee, ik wil op een site een spel verzenden via emailadres , maar als het aan het verzenden is, gaat die na een tijdje terug naar de gegevens die je moet in vullen.weet er mischien iemand een site die wel goed werkt? (het bestannd is < 1 GB) Kan je even je vraag duidelijk en goed uitleggen want deze tekst slaagt echt nergens op hoor . Reageren
Talietje Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 ik ken verschillende sites voor GB bestanden te verzenden naar een email adres. op die sites moet je eerst je email adres typen en dat van de ontvanger. ik heb een spel en verzend het, maar eerst duurt het nog een tijdje eer het verzonden is, maar als het halfweg bezig aan het verzenden is kom ik terug op de pagina waar je de emailadressen moet intypen en de ontvanger heeft het bestand niet ontvangen. weet er iemand een goede site voor <1GB bestand te verzenden? die goed werkt? Reageren
Ferre Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 In de HelpDesk vind je in deze post tips voor het uploaden van bestanden tot 1 GB. Zou ook kunnen, ofniet? Reageren
Follow Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Probeer het bestand eens te verpakken in een winrar zip archief. Dan word het bestand ook al heel wat kleiner en kan het dan misschien lukken. Reageren
Talietje Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) In de HelpDesk vind je in deze post tips voor het uploaden van bestanden tot 1 GB.Zou ook kunnen, ofniet? dat is wel tot max. 1MB dat je daar op die site dat ze daar gaven kan verzenden ! en ik moet een bestand van 248MB kunnen verzenden dus <1GB en niet minder dan 248MB. en ja, branden kan ook, maar ik moet het via email Bewerkt: 13 mei 2006 door tallex Reageren
Follow Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Probeer het eens te uplaoden op 1 van de volgende links: http://www.megaupload.com die moet werken want je mag maar 250 mb uplaoden Bewerkt: 13 mei 2006 door Follow Reageren
Talietje Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 geef alstublieft de correcte site als je het niet goed weet. Reageren
Talietje Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Probeer het eens te uplaoden op 1 van de volgende links:http://www.megaupload.com die moet werken want je mag maar 250 mb uplaoden hoe lang zou het ongeveer duren? Reageren
Follow Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 40 mb duurde bij mij zo'n 30 minuten, dus schat maar ongeveer 2 uur, maar dat kan je mooi doen als je een spel gaat spelen of tijdens het eten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.