W Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik snap dr geen ene hol van Dat .CFG bestandje aanpassen in je eigen gegevens snap ik nog, maar mijn server komt dan niet in de serverlijst, dus hoe krijg ik hem daarin?? Als iemand nou gewoon ff in stappen uit kan leggen hoe je je eigen server opzet dan is dat voor iedereen het makkelijkste. Reageren
Crifox Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) De huidige server browser in SA:MP is nogal bagger, je hebt dus een kleine kans dat je server erin komt, het licht niet aan jou, maar aan de master server Bewerkt: 13 mei 2006 door Crifox Reageren
Azer Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) De huidige server browser in SA:MP is nogal bagger, je hebt dus een kleine kans dat je server erin komt, het licht niet aan jou, maar aan de master server gedeeltelijk waar...het is wel noodzakelijk om port 80 en 7777 te forwarden (de serverbrowser is inderdaad brak, maar toch zijn de drukke servers er telkens op te vinden ) Bewerkt: 13 mei 2006 door Azer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.