feike Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 bijvoorbeeld ik neem dat security karretje van chuff dat beveiligings ding jeweet wel dan wil ik dat chuff security ding weghalen en in de plaats er van falck security nemen Reageren
deagle Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Vertel eens even alles rustig met een klare screen ... Reageren
Dynamic Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Dus ik begrijp dat je het logo van de Security Car ej hebt de IMG tool nodig en txt workshop! Kijk even in master tut's list hoe het moet Dynamic het is gewoon vervangen Reageren
SWYV Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) dowload twee programma's: - IMG tool 2.0 - TXD workshop 3.7 als jij beiden gedownloaden hebt, dan open jij IMG tool 2.0, daarna open jij een bestand : gta3.img (te vinden: C://Program files/Rockstar games/GTA San Andreas/models ) eenmaal gta3.img geopend daarna druk jij op toets [F2] (te vinden dichtbij de toets [ESC]) daarna typ jij in "SECURICA" opgelet: geen R!!! wat de voertuig toch SECURICAR heet maar in de gta3.img heet het SECURICA (zonder R dus) eenmaal gevonden, als jij de .dff tegenkomt druk op [F3] voor volgende securica te zoeken als jij de .TXD tegenkomt, extract (RMB => extract) die naar bureaublad ofzo daarna open jij de .TXD met TXD workshop daarna zoek jij naar de "decal" in de naam klik daarop, daarna exporteer jij die alpha van decals als het niet duidelijk is zal ik een screen posten zometeen hoor edit: korte tutje vanaf de TXD workshop Bewerkt: 14 mei 2006 door SWYV Reageren
feike Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 bedankt SWYV eerst was ik een dombo in modden maar nu ben ik nog een dombo maar wat wijzer oftewel hij doet het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.