smalle Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 dag iedereen ik heb ergens gelezen da ge ook politiekantoors in de fik kunt steke. is da waar of nie want da wil ik dan wel is wete Reageren
Spike Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 dag iedereen ik heb ergens gelezen da ge ook politiekantoors in de fik kunt steke. is da waar of nie want da wil ik dan wel is wete ik weet er niks van als dat zo is is dat weer is cool Reageren
Q Dude Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 je kan idd brandjes stichten maar denk niet dat je hele gebouwen kunt verwoesten. (weet het eigenlijk wel zeker!) Reageren
Spike Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 je kan idd brandjes stichten maar denk niet dat je hele gebouwen kunt verwoesten. (weet het eigenlijk wel zeker!) ow ja zo leg it is wat duidelijker uit q-dude Reageren
The Godfather Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Fires will play a bigger role than you might think. Through explosions from cars, grenades or even molotov cocktails, you could set fire to a huge portion of the map. This includes buildings, countryside and more. This can be used to your advantage, of course ******************** Vuur speelt een grotere rol dan je denkt. Of het nou van een auto-explosie, granaat of molotoc cocktail is, het kan uiteindelijk een grote brand vormen. in jouw voordeel, natuurlijk Reageren
pluutje Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 (bewerkt) Godfather je haalt de worden van m'n scherm :huh: kan iemand dit verwijderen aub Bewerkt: 9 oktober 2004 door pluutje Reageren
The Godfather Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 wat wil je verwijderen? Reageren
Q Dude Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 je kan idd brandjes stichten maar denk niet dat je hele gebouwen kunt verwoesten. (weet het eigenlijk wel zeker!) nou kijk je als je bij alle gebouwen een brandje maak en alles vleigt in de fik dan is er niks meer over van een stad/dorp en ik denk niet dat dit de bedoeling is. Reageren
Spike Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 je kan idd brandjes stichten maar denk niet dat je hele gebouwen kunt verwoesten. (weet het eigenlijk wel zeker!) nou kijk je als je bij alle gebouwen een brandje maak en alles vleigt in de fik dan is er niks meer over van een stad/dorp en ik denk niet dat dit de bedoeling is. omg is dat echt zo ooh nee dat is niet de bedoeling nee. ow nou snap ik waarom vuur 1 rol speelt . het zal wel leuk zijn dat je dan bouwvakers het huis ziet opknapen dat zou het spel 100% goed maken . maar ik denk niet dat het er in zit Reageren
pluutje Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Ik denk dat afgebrande gebouwen er gowoon opeens weer staan Reageren
Spike Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Ik denk dat afgebrande gebouwen er gowoon opeens weer staan jaaah, eigelijk is dat logich want als veel huizen afgebrand zijn ja wat moet je dan doen? niks word het spel ook saaier natuurlijk en dat wil r* niet natuurlijk . dus als ze afgebrand zijn en je gaat een stuk ver weg rijden kom je terug en dan zijn ze weer op nieuw gespamd. mocht het zo zijn dat er toch bouwvakers huizen opknapen is dat toch mooi om te zien, maar daar moeten we op w8en(de info dus). :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 Ik denk dat de gebouwen sowieso niet verdwijnen, met wat moeite en wat tijd kun je zo heel SA platbranden, bovendien is het heel onlogisch dat de opgestelde spelwereld naar de knoppen kan gaan.... Het zullen vast wel van die binnen-brandjes zijn ofzo, misschien groot genoeg om de brandweer te laten oprukken... Reageren
Pete-R Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 je kan idd brandjes stichten maar denk niet dat je hele gebouwen kunt verwoesten. (weet het eigenlijk wel zeker!) nou kijk je als je bij alle gebouwen een brandje maak en alles vleigt in de fik dan is er niks meer over van een stad/dorp en ik denk niet dat dit de bedoeling is. Ja inderdaad moet je hem steeds weer opnieuw installeren. trouwens dat gaat ook vervelen zou trouwens wel leuk zijn dat er misschien een blusheli komt! Reageren
Spike Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 wie weet och ja de brandweer helemaal vergeten ahahah ja die blussen da wel Reageren
Trax Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 Zeker is wel dat je bosbranden kan stichten B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.