Ironfist Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 héhé politie achter je aan hebben,dan razend snel in het bos rijden,en als ze je achtervolgen de fik er in dan heb je een gegrilde flikkenburger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 En je kan geld verdienen als je branden blust. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 ahaha ff zelf een brandje maken en zelf blussen gauw verdient Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Niet als je dan verbrand en naar het ziekenhuis moet waar je al je wapens en een deel van je geld moet afdokken , wat ik niet leuk vondt in de vorige delen misscien kun je nu je wapens gaan terugpikken en het politie magazijn ofzeo :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 ghehehehe Lekker geld verdienen met brandjes blussen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Dat gaat denk ik ook snel vervelen dat blussen om alleen wat geld te verdienen dat verdien je als het goed is vanzelf al met de missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 het lijkt me aan de ene kant ook wel leuk als je nu in SA ook een brandweer unform hebt. Kom je met zo'n grote brandweer wagen aanrijden ,je springt er uit met je brandweer outfit en blust even een brandje met een brandblusser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 met zown dikke vliegtuig er over heen vliegen en dan water er overheen pleuren, is ook wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.