robinschel Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 weet iemand misschien een trainer met een missie time freezer?? ik heb versie v1.1 van san andreas Reageren
BaasB Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Ik heb een beetje op GTAgames.nl rondgekeken, maar ik heb geen trainer gevonden speciaal voor de Mission Time Freezer. Maar ik heb wel een trainer gevonden, die een hele hoop dingen heeft. Onder andere de Mission Time Freezer. De trainer heet: San Andreas +27 Trainer. Wil je meer informatie over deze trainer, en wil je hem misschien ook downloaden? Kijk dan hier maar eens: Klik. Veel plezier ermee. Groeten BaasBart Bewerkt: 13 mei 2006 door BaasB Reageren
Puma Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 srry hoor, maar trainers zijn naar mijn mening beetje n00b, ik heb 't zelf ook al helemaal uitgespeeld... op de ps2 dan maar dat zou niks moeten uitmaken... tip: knal de bewoners eerst neer met een silenced pistol Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 srry hoor, maar trainers zijn naar mijn mening beetje n00b, ik heb 't zelf ook al helemaal uitgespeeld... op de ps2 dan maar dat zou niks moeten uitmaken...tip: knal de bewoners eerst neer met een silenced pistol Tsja.. maar sommigen vinden bepaalde missie's heel moeilijk, en dan zou een trainer een goede oplossing kunnen zijn. En waar slaat je tip op? Bedoel je de bewoners als je een huis gaat robben? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.