camouflage Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Hallo. waar kan ik knife vinden? ik vind hem nergens Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Ik maak even een kaartje voor je! Kaartje: Bewerkt: 13 mei 2006 door -Matthijs- Reageren
camouflage Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Thx is dat ergens aan de jacht van colonel cortez? aan het strand? Bewerkt: 13 mei 2006 door camouflage Reageren
Svenie Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Goed kaartje -Matthijs-. Maar camouflage als je de zoekfunctie had gebruikt had je dit topic mischien kunnen vinden:Klik.(daar stond ook de vindplaats van de knife).Maarja je bent nieuw dus ja. @camouflage,dat is idd op het eerste eiland(niet ver van de jacht van Colonel Cortez). Tevens:Welkom op het forum en nog een goede tijd gewenst. Bewerkt: 13 mei 2006 door svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.