Jump to content

Voor welke gang wil jij missies doen in GTA 4 ?

Voor welke gang wil jij missies doen in GTA 4 ?  

38 leden hebben gestemd

1. 1. Voor welke gang wil jij missies doen in GTA 4 ?

• Leone Family
      18
    • Sindacco Family
      0
    • Yakuza
      1
    • Triads
      3
    • Colombian Cartel
      6
    • Zaibatsu Corporation
      7

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou graag gewoon net zoals in LCS 'werken' voor de Leone.

Maar je vergeet de gangs uit SA/VC en ik denk dat R* nieuwe gangs gaat bedenken voor dit spel!

Weinig kans dat het er eentje wordt uit je poll!

Maar hopen kan geen kwaad :bier:

Geplaatst:

Ik wil een geheel nieuwe gang eigenlijk... Maar ik wil ook wel eens de 'bad guy' spelen. Het zijn al geen lieverdjes, aangezien ze iedereen overhoop schieten, slaan etc, maar bijvoorbeeld drugsmaffiabaas ofzo lijkt me echt vetjes :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hoop ook dat we nieuwe gangs krijgen in GTA 4.Maar als ik echt moet kiezen uit een gang die er als,dan kies ik:De Zaibatsu Corporation. :)

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

Van GTA2: Zaibatsu

Van GTA3: Colombian Cartel

Van Vice City: Streetgang

Van San Andreas: Geen een

GTA1 en Londen hadden nog geen echt duidelijke gangs, en GTA Advance heeft dezelfde als GTA3, bij GTA LCS blijft mijn keuze toch nog Colombian Cartel dus die staat ook niet in m'n lijstje. :Y

Geplaatst:

Ik zal wel willen werken voor de Triads, Leone Family of de Colombian Cartel. Maar een nieuwe drugsgang is ook wel cool!

Geplaatst:

Ik ga voor de Leone's, waarom weet ik eigenlijk niet maar het spreekt me wel aan. Maar wie zegt er eigenlijk dat er gangs komen. Mischien wel iets heel nieuws? :D

Geplaatst:

Ik kies voor de Leone Family, gewoon omdat dat een best wel vette gang is in GTA

Als die er niet was zal ik voor Zaibatsu kiezen, die naam is leuk

Geplaatst:

Leone Family daar wil ik wel missies voor doen waarom weet ikl niet de naam is gaaf en hun zijn gewoon gaaf

Geplaatst:

die dikke domme cubaanse drugsbaron uit vice city (die met die grote villa) vond ik wel gaaf. zo iemand moet er ook in IV zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...