T@rget Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Hier heb ik alvast een Ik heb in SA altijd last van deze bug als ik een multiplayer mod speel SA:MP Zonder extra HUD (Chatvenster/Who killed who screen) SA:MP Met extra HUD Als je goed kijkt zie je dat op de 2e screen de bergen heel ver weg wel kan zien en op die 1e niet. (De fog is dus weg) Ik weet niet of er meer mensen dat hebben het is bij mij niet altijd zo. Soms knippert het een beetje en dan is er weer wel fog. En een 2e niet echt bug maar ook grappig Als je een server joint terwijl hij vol is blijf je het screen van VineWood houden als je dan /kill typt respawn je in grovestreed met een sigaar/fles bier in je hand (hier heb ik nog geen screen van gemaakt want ik moet nu weg ) Reageren
ikt Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Van de berg: dat heb je ook met offline Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.