Tegh Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 (bewerkt) Sinds gisteren krijg ik elke keer als ik een save/new game aan het laden ben op zo'n drie kwart: 'unhandled exception'. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik heb -De cd volledig legaal gekocht -De game niet gesaved bij cherry popper -geen krassen op de cd -de mod eruit gehaald -vc opnieuw geinstaleerd Maar niks help! Wie help mij??? Ik heb vlak hiervoor een mod erin gezet en toen kreeg ik het probleem! Ik heb em ertoen gelijk weer uitgehaald met GMI, maar ik weet niet of dat geholpen heeft? O sorry dat ik dit topic 2 keer poste ik, me computer liep net eventjes vast. Bewerkt: 9 oktober 2004 door Tegh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Neem anders kontakt op bij de winkel waar je hem hebt gekocht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Ligt het niet aan. Verwijder eerst GTA VC. Daarna verwijder je de map GTA vc. Saves kan je geowon laten staan. En daarna install je hem opnieuw. Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Hij had hem aleens opnieuw geinstalleerd! <_< <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamarkt Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 het kan ook zijn dat je een te sloome computer hebt teweinig geheugen hebt of van die anderen gekke dingen hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Nick de map vc blijft nog gewoon bestaan als je hem hebt verwijderd. Daar zit nog die mod zooi in. Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.