Jump to content

Need for Speed: Carbon


ikt

Recommended Posts

Ik had kenji als eerste verslagen met mijn getunde (zover het kon) mazda RX-8. Ik raad tuners aan in canjonduels want deze zijn beter in bochten, maar dit gaat ten koste van de topsnelheid. Het is aan jou dus te bepalen wat voor een auto je kiest. Ik zou zeggen: Blijven oefenen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    57

  • Cosmo

    12

  • Backsmash

    8

  • Dx11

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ''even'' een driftfilmpje van Carbon geüpload, want ik dacht dat er geen canyons drifts op het internet te vinen wwaren. het filmpje is 310MB dus veel geluk met downloaden! :puh:

http://www.megaupload.com/nl/?d=D4Q6XXCA

jah sorry hoor maar dat downloaden duurt me echt te lang! maar toch had ik hem graag willen zien! (zet hem op youtube ofzo) edit: eindelijk krijg ik een xbox 360 met carbon! als het goed is vanavond... Bewerkt: door brbgtaplayer
Link to comment
Delen op andere websites

ik had dus als 1e wagen de mazda rx 8 gekozen en die voledig getuned,daarmee heb ik Kenji verslagen door hem eerst ook bij de start aan de kant te duwen en dan snel weg te rijden :puh: en als je wint hopen dta je net dat kaartje pakt waar de car van Kenji bij zit want toen heb ik namelijk me rx 8 verkocht en ben verder gegaan met die car van Kenji

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd.. <<<

-------------------------

8) ja ik heb dan weer geen muscle cars die heb ik gelijk verkocht toen ik hem van de baas had gewonnen.Ik kan daar echt niet mee rijden.ik vond in begin het driften juis makkelijk.Had er geen problemen mee ofzo,Ik heb die races tot het laatst bewaard en heb hem met de mithubitshi lancer en met de toyota supra het gehaalt op het circuit en in de canyon met Kenji's Rx7 en met de nissan 350Z.dus ik raad je aan om Tuners te gebruiken 8)

_O_ Tuner cars _O_

>>> Door Jowx: Doordat er meerdere topics naar dit topic verplaatst zijn ontstond er een dubbelpost (waar je uiteraard niks aan kon doen), daardoor zijn beide posts samengevoegd. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ''even'' een driftfilmpje van Carbon geüpload, want ik dacht dat er geen canyons drifts op het internet te vinen wwaren. het filmpje is 310MB dus veel geluk met downloaden! :puh:

http://www.megaupload.com/nl/?d=D4Q6XXCA

jah sorry hoor maar dat downloaden duurt me echt te lang! maar toch had ik hem graag willen zien! (zet hem op youtube ofzo) edit: eindelijk krijg ik een xbox 360 met carbon! als het goed is vanavond...

Ben hem aan het downloaden, (had hem weggegooid van mijn computer), en dan upload ik hem op Youtube/Google Video.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me de kaartjes geven die je moet kiezen om de boss auto's te krijgen.Want ik had ze wel opgeschreven maar ben vergeten waar dat briefje legt. :bonk:

>>> Door Jowx: Topics samengevoed, hierbij ook het verzoek om eerst eventjes te kijken of er al een recent topic over het spel bestaat voordat je topics over het spel aan maakt. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

die is elke keer op een verschillende plek dus dat heeft geen zin. gewoon maar gokken.

nee hoor das nie waar, hij is steeds bij iedereen op dezelfde plek, ik heb het gechecked, toen ik bijv een filmpje zag op internet van iemand die zon kaartje pakte en de auto kreeg, en toen ik daar zelf was was het ook precies hetzelfde kaartje, volgens mij is er geen guide voor maar het zou wel handig zijn, kan me nog herrinderen dat kenji nummer 2 of 3 had.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is hij dan: Een youtube filpje van mij aan het driften! :schater: Maar ondertussen kan ik beter driften dan dat hoor ;)

http://img406.imageshack.us/img406/8501/nfscarbon005ed6.jpg

http://img172.imageshack.us/img172/969/nfscarbon006iu6.jpg

http://img242.imageshack.us/img242/6900/nfscarbon007gw7.jpg

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ze zijn je filmpjes nog aan het bewerken. Maar je bent echt een meesterlijke drifter.

Ik heb NFSC voor de GameCube, maar daar kan je maar heel moeizaamd driften naar mijn mening.

Probeer de volgende keren eens wat van je filmpjes te bewerken :D. Een filmpje van 5 minuten met goede muziek en de beste drifts. Veel prettiger om naar te kijken :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NFSC voor de GameCube, maar daar kan je maar heel moeizaamd driften naar mijn mening.

Probeer gewoon steeds een beetje bij te sturen, en stuur niet al te veel. Als je eenmaal door hebt hoe je op de GameCube moet driften is het vrij simpel. Op het begin is het vrij moeilijk, met name je tegenstanders zijn goed. Als je je Nitro en je Engine geupgrade hebt, dan zal het wat makkelijker gaan, omdat je dan veel meer snelheid kan maken voor meer punten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...