Schno009 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Bij most wanted (ik heb carbon niet) moet je naar de Settings, dan naar Gameplay en dan kun je kiezen tussen Metric en Imperial. Zet hem op Metric en je hebt KM/H Reageren
Cosmo Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ik zal kijken Alvast bedankt Reageren
RobbertR Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ga naar options. En dan naar gameplay en dan staat er bij "units" als het goed is imperial. Maak van imperial "metric" en je rijd met km/h. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Verplaatst naar Free Roaming & Race Games Forum. >>> Door Jowx: Topics samengevoegd. ^^ <<< Reageren
Cosmo Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Hoi Ik heb net de career mode uitgespeeld door darius te verslaan Alleen aas ik nog op de bmw m3 gtr ( ben mega bmw m3 fan ) Wat is de makkelijkste manier om hem te unlocken ( speel op de ps2 ) Tip! Met de dodge viper kan je darius in de 1e bocht al voorbij komen alleen moest ik wel iets van 30x restarten voordat het lukte Maar het kan wel Waiting For Anwsers Reageren
GTAVC Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Door allemaal opdrachten te voltooien zoals alle bronzen zilveren of gouden medailes te halen of een bepaald aantal soort races te winnen en zo heb je er nog veel meer van Reageren
Cosmo Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Hoi, Hoe krijg ik de heat van mijn auto ( dodge viper ) naar 5 want ik moet m ff op 5 hebbn.. Mvg cosmo Bewerkt: 28 februari 2007 door Cosmo Reageren
ikt Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Door gewoon leuk rond te rijden in een gebied met veel heat en lang de politie achter je aan hebben. Als je 5 hebt meteen al die witte dingen afschudden, want die zijn moelijk weg te krijgen en beuken er nog eens hard op los, en ze zitten meestal moet 10 man achter je aan. Reageren
.Syfes Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik heb een probleem , Ik zit op het laatste deel van carbon (ps2), je moet de nieuwe maten van darius verslaan maar ik heb een mclaren en die bochten zijn te scherp en als je korte wegen neemt bots ik tegen die palen ,advies Greetings Syfes Reageren
Cosmo Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Allo Allo, Als ik jou was zou ik de dodge viper nemen.... Doe acceleratie naar het hoogste ... Eerst moet je 2 normale races, dan 1 tegen darius & dan naar de canyon In de canyon moet je cker weten de dodge hebben want dan kan je hem in de eerste ronde al lappen omdat de dodge sneller optrekt dan de audi le mans Hopelijk kan je er wat mee... ( en jou probleem in de bochten.. ( stel sturen in op understeer en dan voor de bocht remmen goed en dan in de bocht gelijk weer gas !!!! ------------------------------ Vraag Ik heb de carreer 100% ... alleen mis ik nog wat auto's De porsche 911 carrera porsche 911 GT3 Een jaguar Maar k zou niet weten hoe ik er aan moet komen ? >>> Door Jowx: Dubbelpostst samengevoegd, gebruik in het vervolg de Edit functie. <<< Bewerkt: 2 maart 2007 door Jowx Reageren
ruttie Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 ik heb ook Need for speed carbon own the city. die is weer net wat nieuwer. je speelt hem wel heel snel uit. dat maakt hem wat minder leuk Reageren
ikt Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Vraag Ik heb de carreer 100% ... alleen mis ik nog wat auto's De porsche 911 carrera porsche 911 GT3 Een jaguar Maar k zou niet weten hoe ik er aan moet komen ? :O Dubbelpost Maar die auto's moet je vrijspelen met Challenges, en de reward cards. De Porsche 911GT3 moet je online unocken en de normale gewoon met de reward cards. Die Jaguar speel je vrij bij challenges. Reageren
Cosmo Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Vraag Ik heb de carreer 100% ... alleen mis ik nog wat auto's De porsche 911 carrera porsche 911 GT3 Een jaguar Maar k zou niet weten hoe ik er aan moet komen ? :O Dubbelpost Maar die auto's moet je vrijspelen met Challenges, en de reward cards. De Porsche 911GT3 moet je online unocken en de normale gewoon met de reward cards. Die Jaguar speel je vrij bij challenges. Ik heb zowat alle challenges al gedaan ... behalve de laatste dat je met je chevelle 30 polities moet uitschakelen Verder heb ik alles..... dus k snap dan niet waar al die auto's blijven ( porsche 911 carrera ) want die staat ook niet bij reward cards Reageren
Cosmo Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Online xD Dan moek ff die kabel va n me pc in me ps2 douwe... xD Moet de porsche 911 carrera ookonline geunlocked worden Want die wilk zo graag.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.