ikt Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Het is veel zoekwerk, maar misschien heb je hier wat een: http://www.cheatcc.com/psx2/sg/need_for_speed_carbon.txt En de wagen waar jij het over hebt bestaat niet Make: Porsche Model: 911 GT3 RS Class: Exotic Tier: 3 Unlock: Unlocked by completing Online Reward Card #5. Picture: http://carbon.vidgg.com/pic.php?id=cars/9-3-11 Make: Porsche Model: Carrera GT Class: Exotic Tier: 3 Unlock: Available at the beginning of the game. Picture: http://carbon.vidgg.com/pic.php?id=cars/6-3-3 Make: Jaguar Model: XK Class: Exotic Tier: 2 Price: $80,000 Unlock: Unlocked by completing the Race Wars challenges. Picture: http://carbon.vidgg.com/pic.php?id=cars/3-2-3 Bewerkt: 4 maart 2007 door ikt Reageren
Cosmo Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Wat zijn de race wars ? Ik hbeb wel challenges series en daar moek nog 1 gouden waarbij ik30 polities uit moet schakelen... Is race wars iets online ofso ? Reageren
ikt Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Nope, als je een eiland helemaal hebt verslagen (alle races enz.) dan komt er een zeshoekje. Dat is een race met veel wagens, en waar je veel geld voor kunt verdienen. Je kunt jammer genoeg niet je teamleden gebruiken, en je tegenstanders hebben poepsnelle wagens, ongeacht jij een Volkswagen Kevertje rijdt. Reageren
AwiVC Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Hoi, ik heb een vraag over mijn career, ik ben namelijk net begonnen (tuner) en de eerste auto die ik had, meteen als ik iets unlockde voor betere tires of betere brakes ofzo dan kocht ik het, maar nu heb ik (volgens mij) een Honda gekocht (ook tuner wagen) en opeens zijn alle perfomance packages weer gelockt??:S Moet ik eerst al die races weer gaan halen met de Honda of moet ik op een of andere manier alles van mn beginwagen afhalen? Alvast bedankt Mvg, Awi P.S Driften kan ik ook voor geen meter maar dat ligt gwoon aan mij xP Reageren
ikt Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Bij het driften moet je gewoon heel erg veel oefenen En de parts unlock je gewoon met races, je hebt level 1, 2 en 3 auto's. Die Honda waar jij het over hebt is zeker lvl2. Dus heb je daar de parts nog niet van geunlocked. Maar die komen wel een keer vrij. Reageren
White Gold Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik heb nog een vraagje. Ik speel op de GameCube en het lukt me maar niet om die laatste gast waarvan ik z'n naam momenteel kwijt ben te verslaan in de Canyon. Ik rij met de dikste Mercedes. Ik heb ook al geprobeerd met een Dodge Viper allleen ging dat nog moeilijker. Iemand nog tips hiervoo? Reageren
ikt Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Neem een auto mety een hoge acceleratie (Dodge Viper) en zet er banden metde meeste grip op. Want Muscules sturen al zo vaag, dus als je driftbanden eronder zet lukt het al helemaal niet Remmen doe je gewoon zoals normaal, dus voor de bocht remmen en in de bocht op het gaspedaal drukken. Verder moet je eens de handrem proberen, als je nèt vioor de bocht bent handrem 1 keer indrukkken en sturen. Kijken of dat lukt. Bij mij lukte hetniet zo goed maar wat moet je met een half gesloopte toetsenbord? Enne hoe stuurt de GameCube controller? Net zoals in NFSU1? *zucht* Want met de GameCube controller kun je goed het gaspedaal bepalen in NFSU1, dat handig was voor het dragracen en driften. En bij Carbon op de PC moet je als je een drift lang vol wil houden tikken op het pijltje... En dat is irritant Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Ik heb ook een vraagje. Ik heb DownTown uitgespeeld en Kenji verslagen. Nu heb ik toegang tot Kempton en Fortuna. Is het slimmer om eerst Kempton te doen en dan Fortuna? Of juist andersom? Ik rij overgins nog in mijn Mazda RX-8'tje. Deze is tier 1 en de gebieden rijden tier 2 auto's. Ik denk dat het slimmer om ook naar een tier 2 auto over te stappen? En weet iemand misschien hoe ik de Gallardo en de Murcielago vrij speel? Reageren
ikt Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Het maakt niet echt ui wat je kiest. En ik zou ook een Tier 2 auto kiezen. Make: Lamborghini Model: Murciélago Class: Exotic Tier: 3 Price: $225,000 Unlock: Unlocked by beating canmor_downs-3 in Canmor Downs in Silverton. Picture: http://carbon.vidgg.com/pic.php?id=cars/3-3-4 Make: Lamborghini Model: Gallardo Class: Exotic Tier: 3 Price: $175,000 Unlock: Tuner: Unlocked by beating shady_pine-1 in Shady Pine in Silverton. Muscle: Unlocked by beating shady_pine-1 in Shady Pine in Silverton. Exotic: Unlocked by conquering Diamond Hills in Silverton. Reageren
Rullez Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Hoe duur kost de collector edition gemiddeld in de winkel.... Ik wil hem morgen namelijk gaan kopen. Reageren
-eend- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) En weet iemand misschien hoe ik de Gallardo en de Murcielago vrij speel? Deze had ik rond de 95%... Dus bij t einde.. Weet alleen niet meer hoe. Bewerkt: 7 juli 2007 door -eend- Reageren
Rullez Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Dit is verschillend hoor. Ik had ze al rond de 40 procent. Licht eraan welke races je eerst doet. Reageren
Suburban Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) ik kan hem pas vrijspelen, in dat laatste gedeelte en dan zo'n canyon race ( rond 65 % ) maar ik ben dus net bij dat laatste gedeelte van de stad, maar daar loop ik vast. heb wel een Corvette ZO6 maar die kan ik nog niet tunen want ik moet eerst de races winnen dus moet ik het met een porsche caymanS doen, maar die is te langzaam. heeft iemand tips ? Bewerkt: 10 juli 2007 door Suburban Reageren
JoGuM Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 euj, k heb nu ook net een paar dagen carbon en ik hebbe dit gevonden het is een save game editor, je kunt aangeven met hoeveel cash je je carreer start, wat je allemaal al geunlockt hebt, hoeveel wingmen enz. het is trouwens meteen het eerste dingtje. Maar je moet volgensmij dan wel opnieuw beginnen Mijn favoriete auto is in ieder geval de carrera gt, geweldig geluid Reageren
PrI3sT Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 kun je voor je tegen darius racet een audi le mans quatro hebben zag het in filmpje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.