thug Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 maar mw heeft iets schoonere grapgics naar mijn zin Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 maar mw heeft iets schoonere grapgics naar mijn zin Dit komt denk omdat Most Wanted in het dag licht is. Alles lijkt dan veel helderder. Carbon speelt zich af in het donker. Dus lijkt het automatisch ietsje minder mooi. Maar het komt de Race Sfeer wel ter goede. Het kan natuurlijk ook hebben te maken met je TV/Console. Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 das wel waar maar de autos in carbon zijn top ik heb de ps3 versie juist vanmiddag uitgespeeld. echt leuk spel Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 eey ik heb een vraag ik weet neit wa ik die meot droppe is er ooit een ferrarie in een nfs game gekome Reageren
Rullez Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 eey ik heb een vraag ik weet neit wa ik die meot droppe is er ooit een ferrarie in een nfs game gekome Als ik het goed heb in een van die eerste NFS Games. Verder had je ook een NFS met allen Porsche erin. Maar volgens mij bevatte 1 van de eerste wel een ferarrie. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 eey ik heb een vraag ik weet neit wa ik die meot droppe is er ooit een ferrarie in een nfs game gekome Als ik het goed heb in een van die eerste NFS Games. Verder had je ook een NFS met allen Porsche erin. Maar volgens mij bevatte 1 van de eerste wel een ferarrie. Need for Speed en Need for Speed II + SE hadden wel een Ferrari. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 oke bedank voor de info ik hoop dt ferrari terug komt hoppe jullie ook? hhet is tog mooie wagen Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 (bewerkt) oke bedank voor de info ik hoop dt ferrari terug komt hoppe jullie ook?hhet is tog mooie wagen De meest recente NFS met een ferrari erin is NFS Hot Pursuit 2 , met een 360 Spider en een F50. Volgens mij is deze game nog bij Freerecordshop of iets dergelijks te kopen. Greetz Bewerkt: 19 augustus 2007 door Galiorix Reageren
Racingfreak Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Trouwens heb ik ook die NFS Hot Pursuit 2 op de PC, maar heel die CD is verrot. Als ik hem in me PC doe gebeurd er niks. Dus ik kan nooit meer in Ferrari's rijden in NFS Reageren
ikt Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Oplossing: (je hebt toch niets meer te verliezen, en als er wat gebeurt ben IK niet aansprakelijk) Smeer wat tandpasta op je CD. Zorg dat het goed gaat schuimen (met de zachte kant van een spons erop draaien) en spoel hem af. Maak hem goed droog en stop 'm nu in je PC. Als hij niet werkt zou ik het ook niet weten. Dit kan werken, ik heb een hele verrotte VCD gefixed met deze truc. (Hij hapert nog wel, maar de speler ziet hem wel) Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Oplossing: (je hebt toch niets meer te verliezen, en als er wat gebeurt ben IK niet aansprakelijk) Smeer wat tandpasta op je CD. Zorg dat het goed gaat schuimen (met de zachte kant van een spons erop draaien) en spoel hem af. Maak hem goed droog en stop 'm nu in je PC. Als hij niet werkt zou ik het ook niet weten. Dit kan werken, ik heb een hele verrotte VCD gefixed met deze truc. (Hij hapert nog wel, maar de speler ziet hem wel) En als ie het dan niet doet , surf je ff naar Boll.com en bestel je een nieuwe. Ik vind dat dat het geld nog best waard is , er zitten redelijk leuke parcoursen in en leuke wagens als de BMW M5 en de Opel Speedster. Greetz Reageren
Racingfreak Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Oplossing: (je hebt toch niets meer te verliezen, en als er wat gebeurt ben IK niet aansprakelijk) Smeer wat tandpasta op je CD. Zorg dat het goed gaat schuimen (met de zachte kant van een spons erop draaien) en spoel hem af. Maak hem goed droog en stop 'm nu in je PC. Als hij niet werkt zou ik het ook niet weten. Dit kan werken, ik heb een hele verrotte VCD gefixed met deze truc. (Hij hapert nog wel, maar de speler ziet hem wel) Goed idee, dat gaat ik dan een keer proberen. Reageren
ikt Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Maar als je NFS Mw hebt kun je mods downloaden. Er zitten al veel autokes in. NFSCars Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.