Jump to content

Need for Speed: Carbon


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    57

  • Cosmo

    12

  • Backsmash

    8

  • Dx11

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb de Audo Le Mans Quattro vrijgespeel, en de Lamborghini Murcialgo LP640, maar ik kan hem niet kopen in Carreer. Ik kan alleen maar 'Quick Races' ermee doen. Kan je die niet kopen?

En dan nog een vraag: ik heb de carreer 100% uitgespeeld, maar hoe kan ik nu nog geld verdienen daar? Die races die ik gedaan heb zijn nog maar 500 dollar waard :?

Link to comment
Delen op andere websites

Die 2 auto's die je hierboven noemde zijn inderdaad níét ingame te kopen , alleen via een trainer. Geld verdienen kan volgens mij ook niet meer als je alle races gehaald heb dus dat is jammer... :7

BTW van de Le Mans Quattro is het wel logisch dat hij niet te koop is: Het is een concept en die word niet verkocht. Van de LP640 vind ik het een beetje raar , maar er zijn nog vele andere auto's die normaal beschikbaar zouden moeten zijn , maar die er gewoon niet zijn :duh: Een voorbeeld daar van is de Toyota (corolla?) Trueno AE86.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan hem pas vrijspelen, in dat laatste gedeelte en dan zo'n canyon race ( rond 65 % )

maar ik ben dus net bij dat laatste gedeelte van de stad, maar daar loop ik vast.

heb wel een Corvette ZO6 maar die kan ik nog niet tunen want ik moet eerst de races winnen :duh:

dus moet ik het met een porsche caymanS doen, maar die is te langzaam.

heeft iemand tips ?

toch doordoen met de corvette het zal ooit wel eens lukken hoor ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Die 2 auto's die je hierboven noemde zijn inderdaad níét ingame te kopen , alleen via een trainer. Geld verdienen kan volgens mij ook niet meer als je alle races gehaald heb dus dat is jammer... :7

BTW van de Le Mans Quattro is het wel logisch dat hij niet te koop is: Het is een concept en die word niet verkocht. Van de LP640 vind ik het een beetje raar , maar er zijn nog vele andere auto's die normaal beschikbaar zouden moeten zijn , maar die er gewoon niet zijn :duh: Een voorbeeld daar van is de Toyota (corolla?) Trueno AE86.

Greetz :sigaar:

Maar ik kan de normale Murcielago wel kopen :puh: Ik heb hem op de PS3 dus een trainer zal lastig worden :7 Alhoewel... zou mischien nog kunnen door de harde schijf :)

@hieronder: geloof het of niet, ik heb Darius verslagen met 16 punten verschil :puh: Hoezo nek aan nek :puh: In een Murcielago.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan hem pas vrijspelen, in dat laatste gedeelte en dan zo'n canyon race ( rond 65 % )

maar ik ben dus net bij dat laatste gedeelte van de stad, maar daar loop ik vast.

heb wel een Corvette ZO6 maar die kan ik nog niet tunen want ik moet eerst de races winnen :duh:

dus moet ik het met een porsche caymanS doen, maar die is te langzaam.

heeft iemand tips ?

toch doordoen met de corvette het zal ooit wel eens lukken hoor ^_^

Ben al verder, moet nog 1 territorium en dan Darius.

heb hem verslagen met 2000 punten verschil :tu: ( Scheelt niet echt veel ) met een Nissan Skyline GTR.

Keuze: Handling hoog, goede wegligging blijft op baan :tu: is een tip :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die 2 auto's die je hierboven noemde zijn inderdaad níét ingame te kopen , alleen via een trainer. Geld verdienen kan volgens mij ook niet meer als je alle races gehaald heb dus dat is jammer... :7

BTW van de Le Mans Quattro is het wel logisch dat hij niet te koop is: Het is een concept en die word niet verkocht. Van de LP640 vind ik het een beetje raar , maar er zijn nog vele andere auto's die normaal beschikbaar zouden moeten zijn , maar die er gewoon niet zijn :duh: Een voorbeeld daar van is de Toyota (corolla?) Trueno AE86.

geloof het of niet maar ik heb de audi le mans al zien rijden op straat echt de waarheid maar hij had wel een duits

plak

man zo een mooie auto :puh:

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...