Galiorix Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Het concept Le Mans was een voorbode op de echte auto die nog niet uit was tijdens de release van Carbon; De Audi R8 Omdat hij bijna ongewijzigd in productie is gegaan lijkt hij er zoveel op. Greetz Reageren
thug Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 nee echt het was hem ik heb 5 getuigen en ja er rijd in onzne buurt ook een r8 dus ik weet goe hij eruit ziet je moet mij geloven Reageren
Rullez Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 nee echt het was hem ik heb 5 getuigen en ja er rijd in onzne buurt ook een r8dus ik weet goe hij eruit ziet je moet mij geloven Ik geloof je zeker wel. Ik kwam hem bijna dagelijks tegen op de a2 in de zomervakantie. Hij was zilver. En hij was van een duitser. Echt een geweldige auto. Alleen je heb jammer genoeg weinig aan die vel PK's hier in Nederland. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.