ikt Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2006 Larry LaPierre zal weer de Executive Producer zijn van Need for Speed Carbon, en EA zal deze week een Q&A met hem plaatsen. Alvast een voorproefje: Q. Wat voor racemodes zal NFS Carbon hebben? LL: Circuit, Sprint, Speedtrap, Canyon Duel, Canyon Race, Drift, Canyon Drift, Time Trial en een paar andere die we later zullen vrijgeven. Bron: Nfsmostwanted.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2006 Volgens mijn zijn het een hoop nieuwe races! Zoals canyon Duel! het lijkt me wel leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2006 Volgens mij is er geen verschil hoor hoeveel need for speeds zijn er nu boezemde volgens mij,ik snap het niet ik ga het alvast niet kopen hoor denk ik toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 Ik was even aan het zoeken, en toen vond ik nog wat info. Een interview met de producer van NFS: Carbon en maarliefst 3 trailers met in-game beelden: Klik Greets, Mickey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Planlos Ultra Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 De trailers zeggen me nog niet echt wat ik ga even de screens bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 de vorige nfs vond ik al mooi, hoopelijk zijn de graphics op de pc niet crep, net als bij gta sa (maar da zal wel aan mijn computer ligge) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 Dan koop je hem toch gewoon voor een console? Mjn PC trekt hem ook niet op zijn hoogste denk ik. Want die screens en die filmpjes.... Ik denk dat ik maar 85% van de settings op hoog doe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Alweer een nieuwe Need For Speed, Carbon is de naam dit keer. Het vervolg op Most Wanted speelt zich af in Carbon Canyon. De hoofdpersoon uit Most Wanted keert terug naar zijn woonplaats en komt erachter dat er nogal wat dingen zijn veranderd. Er zijn bendes opgericht die nu heersen over de straten. Jij zult beetje bij beetje terrein terug moeten winnen en ervoor zorgen dat de straten weer van jou worden. Klinkt leuk maar is het dat ook? Uitgebreid De grootste uitbreiding dit jaar is canyon racing, waarbij het echt op je vaardigheden aankomt. Je hebt de mogelijkheid om zelf een groep op te richten en auto’s zijn onderverdeeld in verschillende klassen. Het doel van de carrière is om controle over de stad te krijgen die dit jaar groter is dan in Most Wanted. Je kunt natuurlijk weer vrij rond rijden. Verder zijn er bergen waar de races tegen groepleiders gehouden kunnen worden. Over de verhaallijn heeft EA nog niet zoveel los gelaten. Nadat je in Most Wanted nummer 1 op de blacklist bent geworden keer je terug naar je eigen stad. Er zijn mensen die je wat hebben aangedaan en dat moet natuurlijk even worden rechtgezet! Er zijn weer de nodige tussenfilmpjes met echte acteurs. Samenwerking Wanneer je een groep heb uitgedaagd voor een gedeelte van hun terrein zul je meerdere races moeten doen en als je wint krijg je, vanzelfsprekend, dat stuk grond. En meer grond betekend een hogere reputatie. Hierbij zul je ook echt hulp van je teamleden nodig hebben die je bijstaan door, bijvoorbeeld, tegenstanders lastig te vallen. Er komen waarschijnlijk 3 soorten: blockers, verkenners en bumperklevers. Blockers zullen dan voor de tegenstander te gaan rijden en hem proberen af te remmen, zodat jij er makkelijker langs kunt. Deze teamleden zijn niet alleen in races handig, maar ook daar buiten kunnen ze een grote rol spelen. Monteurs zullen voor een groot deel uitmaken wat je allemaal aan de prestaties van je auto kunt veranderen. Zo zijn er ook mensen die je aan onderdelen kunnen helpen voor het tunen van je wagen. Als je samen met je crew een gebied van de tegenstander heb ‘veroverd’ komt er nog één laatste test. Een soort van eind baas. Je neemt het dan op tegen de leider van die andere groep in een canyon race. Een canyon race bestaat uit twee keer dezelfde sprint races door de bergen. Eerst rijd je tegenstander voorop en moet je zoveel mogelijk punten zien te halen door zodicht mogelijk achter hem te blijven rijden. In de tweede helft begin jij voorop en moet je proberen om zover mogelijk uit de buurt te blijven van de volger. De volger kan dan jou punten weer weg stelen. Hoe dichter bij deze komt, hoe sneller je jou punten ziet verdwijnen. Als je na de tweede helft nog punten over hebt, heb je het dus beter gedaan als de ander en ben je de winnaar. Je kunt ook winnen door in het eerste gedeelte de ander in te halen en voor een bepaalde tijd ervoor te blijven rijden. Als je in de tweede helft een dusdanig grote voorsprong hebt dan win je ook. Verschil? De verschillende auto klassen verschillen qua rijgedrag sterk van elkaar. Je zult dus aan de verschillende klassen moeten wennen. Tuner auto’s zijn beter in de bochten en de muscle cars zijn meer geschikt voor races zonder al te veel bochten. Je zult ook daadwerkelijk de drie klassen onder de knie moeten hebben om verder te komen. Je kunt er dus niet voor kiezen om je te specialiseren in een bepaalde klasse. Drift Dit jaar terug van weggeweest: Drift. De drift mode is iets anders als in Underground 1 en 2 maar zal nog steeds hetzelfde principe hebben: een zo wreed mogelijke slide maken en aan het eind zoveel mogelijk punten te hebben. De nadruk zal dit jaar iets meer op snelheid liggen. Er zal een gewone drift mode zijn, maar ook een die zich in de bergen afspeelt. Het principe is hetzelfde, je zult alleen nog iets meer controle moeten hebben. Voor je het weet lig je in de afgrond… Tuning Voor de vierde keer op rij zal ook het tunen weer mogelijk zijn. Niet helemaal zo uitgebreid als in Underground 2 maar dit jaar kunnen we aan de gang met ‘auto-sculpting’. Je kunt met behulp van schuifbalken en de analoge stick de onderdelen van je auto in real-time veranderen. Hier spelen ook de vaardigheden van je teamleden een rol. Als je monteur niet vaardig genoeg is dan zul je minder dingen kunnen veranderen. Nog meer verschil! Grafisch zal Carbon natuurlijk beter zijn als Most Wanted, maar door aparte graphics te maken voor de current- en next-gen consoles lijkt het niet alsof de Xbox360 versie gewoon een opgeleukte versie van de Xbox is. Er zal wel optimaal gebruik gemaakt gaan worden van wat een bepaalde console te bieden heeft. Zal er dan ook verschil te zien zijn tussen de 360 en PS3 versie? Geluid Aan de geluiden van de wagens wordt ook hard gewerkt. Er zal weer duidelijk verschil zijn tussen de verschillende auto’s van verschillende klassen. Tijdens de canyon races zal de muziek interactief zijn afhankelijk van de situatie en je rijgedrag. Voorlopige Conclusie: Het ziet er naar uit dat EA de goede kant op is gegaan met Carbon. Het nieuwe auto-sculpting is vernieuwend en erg origineel als het allemaal goed uitgewerkt is. Dat de drift races weer terug zijn is een ware opluchting voor veel mensen die bijna verliefd waren op de drift in Underground 2. Need for Speed Carbon wordt in November verwacht voor: Xbox – PlayStation 2 – Gamecube – PC - Xbox360 – PlayStation 3 – Wii – Gameboy Advance – PlayStation Portable – DS – Mobiel Bron: Needforspeedforum.nl -> nfsmostwanted.nl Bewerkt: 11 juli 2006 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Ingame-screenshots http://www.nfscarbon.nl/need-for-speed-car...bum=screenshots Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2006 Weer zo'n donkere urbanbling-game dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 Wat verwacht je dan na het sucses van Undergroud 1 en 2? Ze gaan niet de niet zo goede Most Wanted in aan ander jasje stoppen? Maar ik vind dat het wel eens tijd wordt voor een lichte game in een mooie omgeving Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 Ach... Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook soms best wel uitmelkerij vind, maar dat Canyon Racing in de buitenlucht lijkt me wel cool. Ik wacht wel af, als de game orgineel genoeg is, is het misschien 't kopen wel waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 20 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2006 http://media.xbox360.ign.com/media/826/826964/vids_1.html 2 nieuwe filmpjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2006 Het duurt niet erg lang Je ziet een paar lchten, neon, en je hoort wat auto's Daarom is de kans groot dat hij nep is! Ik denk dat EA eerst Spore moet afmaken voordat ze met een vervolg op de NFS serie komen! EA Games is netzo als Rockstar Games een uitgever. De spellen maken ze dus over het algemeen niet zelf. Spore wordt gemaakt door Maxis en de GTA reeks wordt gemaakt door Rockstar North. Zo is Rockstar Table Tennis bijvoorbeeld weer gemaakt door Rockstar San Diego. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2006 en vergeet midnight club niet joriz... en NFS Carbon lijkt me niet erg verschillend met andere delen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.