Rullez Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 wil iemand voor mij een forum maken een echte niet een van dat invision gedoe eisen 1:het moet gratis zijn 2:het moet nederlands zijn 3:het moet makelijk te bedienen zijn voor de admins het contole board dus Reageren
SamShine Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Probeer zelf is wat, kijk rond en probeer gewoon wat! Het maakt niks uit als het mislukt! Deze is in elk geval Nederlands, probeer het daar is mee! Oefening baart kunst en Drie maal is scheepsrecht! EDIT: xsbb is momenteel in Update, die kan je nu dus nog even niet gebruiken! Bewerkt: 14 mei 2006 door Big-Loser Reageren
Giorgo Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Zonnet, ik wil er eentje maken met Invision. Invision is erg gemakkelijk. Als je de Software download kan je nl. alles. Met Filezilla wat klooien.. dan kan je heel ergs veel mods toevoegen, skins, talen, ib shops enz... Ik wil erheen kijken als hetmoet van jou. Bewerkt: 16 mei 2006 door Giorgo Reageren
SWYV Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 @ giorgo, wil iemand voor mij een forum maken een echte niet een van dat invision gedoe Reageren
Argon Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 @ giorgo, wil iemand voor mij een forum maken een echte niet een van dat invision gedoe Wat is er dan niet echt aan invision? Invision is het echtste samen met vele andere zoals phpBB, Invision power board, vBulletin, directTopics, Q-BB, ... Reageren
Goofy Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Ik zou zeggen probeer het eerst een keer zelf met phpBB2 die is standaard engels maar makkelijk nederlands te maken. Je moet wel een host hebben. Er is een gratis host die genoeg ruimte heeft en php en een Database. Als je er niet uitkomt kun je altijd nog een keer vragen ik heb namelijk behoorlijk wat forum's geinstalleerd Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) SWYV, ik begrijp ook niet wat hij daarmee bedoelt. Maar hij zal het vast hebben over de gratis versie waar je geen talen of skins kunt toepassen. Je kan maar 1 skin in de Css enz.. doen. Want ik vindt Invisionfree echter wel de beste forums. Bewerkt: 17 mei 2006 door Giorgo Reageren
Damos Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik wil het ook wel proberen maar als je niet invisionfree wilt dan moet je gewoon een host zoeken de bestanden uploaden en chmodden. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik zou zelf invisionfree gebruiken.. Maar dat is mijn mening. Invisionfree is in het begin wel even moeilijk maar als je het onder de hand hebt gaat het makkelijk InvisionFree Dan krijg je forumup of takeforum, inprincipe zijn ze allebei het zelfde. Alleen forumup is van een nederlandse hoster en takeforum geloof ik van een engelse of amerikaanse.. Hierbij noem ik het maar ff forumup. Forumup is meer voor mensen die niet zo veel zin hebben in skins zoeken en zo weining mogelijk programmeertaal willen gebruiken. Forumup bevat wel ene helehoop, styles, en emoticons.. Je hoeft de taal ook niet helemaal zelf in te stellen of te downloaden, er zitten gelijk al een helehoop veelgesproken talen in.. Forumup <Nederlands> Takeforum <Engels/Amerikaans> Dit zijn de enige die ik ken, ik gebruikte eerst heel even invisionfree, toen stopte ik ff met forums enzo.. Toen vond ik ineens ergens op internet een forum en die was gemaakt bij takeforum, toen maakte ik er ook één. Pas een paar weken later ontdekte ik Forumup (is hetzelfde, ik stapte niet over) daar ging ik ff kijken wat hij allemaal gemeen had, en dus hij had veel meer meoticons en styles als takeforum! En toen (nu) gebruik ik invisionfree weer.. (Die is veel beter en die had de meeste leuke dingen) Dus succes ermee InvisionFree Forumup <Nederlands> Takeforum <Engels/Amerikaans> Reageren
Damos Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Als je iets inoegd bij admin cp ergens kan je hem ook nl krijgen ik zal de post nog wel zoeken. Reageren
Follow Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Als je iets inoegd bij admin cp ergens kan je hem ook nl krijgen ik zal de post nog wel zoeken. <!-- function change(item,item2) { var range = document.body.createTextRange(); range.collapse(true); if (location.href.indexOf("action=") != -1 ) { return false; } else { while (range.findText(item)) { range.text=item2; range.collapse(false); } } } change("inbox","Postvak"); change("my controls","Instellingen"); change("View New Posts","Nieuwe berichten"); change("My Assistant","Mijn assistent"); change("members","Gebruikers"); change("help","Help"); change("search","Zoeken"); change("calendar","Kalender"); change("latest news","Het laatste nieuws"); change("Welcome back; your last visit was on","Welkom terug; U laatste bezoek was op"); change("Topics","Topics"); change("Last Post Info","Laatste reactie informatie"); change("Replies","Reacties"); change("The moderating team","Het moderator team"); change("Today's active topics","De actieve onderwerpen van vandaag"); change("Today's top 10 posters","Tot 10 gebruikers van vandaag"); change("Overall top 10 posters","Algemene top 10 gebruikers"); change("Board Statistics","Statistieken"); change("Our members have made a total of","Onze gebruikers hebben een totaal aan"); change("We have","Wij hebben"); change("registered members The newest member is","geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is"); change("Most users ever online was","Meeste gebruikers online was"); change(" on ","uit"); change("Delete cookies set by this board","Cookies verwijderen van dit forum"); change("Mark all posts as read","Alles markeren als gelezen"); change("by:","Door:"); change("Last Click","Laatste klik"); change("Member Name","Gebruikersnaam"); change("Next Newest","Volgende nieuwste"); change("Next Oldest","Volgende oudste") change("Posted:","Geplaatst:") change("Group:","Groep:") change("Posts:","Berichten:") change("Member No.:","Gebruiker nr.:") change("Joined:","Geregistreerd:") change("Warn:","Waarschuwing:") change("Attach New Poll","Voeg nieuwe poll toe") change("Track this topic","Volg dit onderwerp") change("Email this topic","Email dit onderwerp") change("Print this topic","Print dit onderwerp") change("QUOTE","QUOTE") change("Logged in as:","Ingelogt als:") change("Our Gebruikers have made a total of","Onze gebruikers hebben een totaal") change("Your control panel","Account Settings") change("Board Rules","Forum Regels") change("Board Offline","Forum is Offline") change("Your account username","Account Naam:") change("Your account password","Account Wachtwoord:") change("This menu has been disabled","Dit menu is uitgezet.") change("Sorry, but we did not find any matches to display. Try again and broaden your Zoeken criteria. If you were Zoekening for new posts since your last visit, it's possible that there are none to show","Je hebt geen berichten...") change("< Go Back","< Ga terug <") change("Board Message","Forum Bericht") change("There are no forthcoming Kalender events","Er zijn geen events de komende 7 dagen.") change("Forthcoming Kalender Events within the next 7 days","Komende events:") change("Today's Birthdays","Verjaardagen vandaag:") change("No Gebruikers are celebrating a birthday today","Geen enkele gebruiker viert zijn verjaardag.") change("Topic Description","Topic Onderschrift") change("Clickable Smilies","Emoticons") // --> Dat is de code die je moet plaatsen bij: Skinning & Styles -> Board Wrappers -> Footer Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Hier zocht ik al een hele tijd naar Bedankt! Reageren
Rullez Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 er is al een forum gemaakt hoor Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ik zou zelf invisionfree gebruiken.. Maar dat is mijn mening. Invisionfree is in het begin wel even moeilijk maar als je het onder de hand hebt gaat het makkelijk InvisionFree Dan krijg je forumup of takeforum, inprincipe zijn ze allebei het zelfde. Alleen forumup is van een nederlandse hoster en takeforum geloof ik van een engelse of amerikaanse.. Hierbij noem ik het maar ff forumup. Forumup is meer voor mensen die niet zo veel zin hebben in skins zoeken en zo weining mogelijk programmeertaal willen gebruiken. Forumup bevat wel ene helehoop, styles, en emoticons.. Je hoeft de taal ook niet helemaal zelf in te stellen of te downloaden, er zitten gelijk al een helehoop veelgesproken talen in.. Forumup <Nederlands> Takeforum <Engels/Amerikaans> Dit zijn de enige die ik ken, ik gebruikte eerst heel even invisionfree, toen stopte ik ff met forums enzo.. Toen vond ik ineens ergens op internet een forum en die was gemaakt bij takeforum, toen maakte ik er ook één. Pas een paar weken later ontdekte ik Forumup (is hetzelfde, ik stapte niet over) daar ging ik ff kijken wat hij allemaal gemeen had, en dus hij had veel meer meoticons en styles als takeforum! En toen (nu) gebruik ik invisionfree weer.. (Die is veel beter en die had de meeste leuke dingen) Dus succes ermee InvisionFree Forumup <Nederlands> Takeforum <Engels/Amerikaans> Ik raad het echt af om invisionFree te gaan gebruiken. Dit omdat de content (topics,posts op je forum) in het Engels moet zijn. Doe je dat niet kan je board gesloten worden, ik weet er alles van. En het staat ook in de terms and conditions van IF. Mybbboard vind ik ook een goede. Je kan hem ook heel eenvoudig in het Nederlands maken en ook heel eenvoudig mods/plugins installeren. En het is gratis ook en je krijgt ook nog eens gratis support Ook de Admin panel kan je eenvoudig in het Nederlands krijgen. Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Maar nu heb ik dus één vraag; namelijk: Waarom heb je bijna alles van GTAForum na-geaapt? GFX Forum, Onzin Forum etc. etc. zelfs de Gangs & Corporations zijn er. Dit is een forum die gaat floppen als ik het zo mag zeggen, omdat alles wat daar staat hier ook te vinden is en met uitgebreide informatie erin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.