X-Qyeh Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Maar nu heb ik dus één vraag; namelijk: Waarom heb je bijna alles van GTAForum na-geaapt? GFX Forum, Onzin Forum etc. etc. zelfs de Gangs & Corporations zijn er. Dit is een forum die gaat floppen als ik het zo mag zeggen, omdat alles wat daar staat hier ook te vinden is en met uitgebreide informatie erin. Dit viel mij ook al zo'n beetje op. Niet dat ik het erg vind, maar je kan toch wel eigen dingen verzinnen op een forum? Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Maar nu heb ik dus één vraag; namelijk: Waarom heb je bijna alles van GTAForum na-geaapt? GFX Forum, Onzin Forum etc. etc. zelfs de Gangs & Corporations zijn er. Dit is een forum die gaat floppen als ik het zo mag zeggen, omdat alles wat daar staat hier ook te vinden is en met uitgebreide informatie erin. Dit viel mij ook al zo'n beetje op. Niet dat ik het erg vind, maar je kan toch wel eigen dingen verzinnen op een forum? Een beetje offtopic miss. maar ik denk dat de admins contact met je gaan opnemen. Ik vind het ook niet kunnen dat je zoveel na-aapt. Verzin gewoon zelf de indelen e.d. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Maar ik denk dat je het beste Invisionboard kan gebruiken Bewerkt: 22 mei 2006 door X-Qyeh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.