Jump to content

Lijst met alle bestanden

Recommended Posts

Geplaatst:

Omdat ik nogal wat probleemen heb met de dvdrom van SA (een barst) en m'n harde schijf heb ik een lijst nodig met alle bestanden van SA om te controleren of er niks perongeluk verwijderd is. Het zou heel fijn zijn als iemand me kom helpen.

Bedankt!

Geplaatst:
Omdat ik nogal wat probleemen heb met de dvdrom van SA (een barst) en m'n harde schijf heb ik een lijst nodig met alle bestanden van SA om te controleren of er niks perongeluk verwijderd is. Het zou heel fijn zijn als iemand me kom helpen.

Bedankt!

Zal ik eens proberen een lijstje te maken?

Duurt denk ik wel even maar hij komt dan in dit bericht.. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Nickonly,

Jammer, dat je DVD stuk is. Om het je makkelijker te maken, kun je het beste een NO-DVD-Patch installeren, door even te googlen op 'No DVD patch San Andreas' kom je er vast wel uit. Meestal vind je dan snel één, zo hoef je niet alle bestanden bij langs te gaan. Je kunt nu makkelijk zonder DVD spelen, mocht je een bestand toch missen. Dan kun je het eventueel aan een vriend vragen of je zijn DVD mag lenen om het spel te installeren.

Edit: Misschien heb je wat aan deze tip, als je echt de hele lijst wit hebben. Dan zul je op -Matthijs- moeten wachten. Succes! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31

@Ruurd31: dat gaat nu een beetje moeilijk want ik heb versie 2. en ik heb al geprobeert te downgraden maar zonder resultaat, en opnieuw installeeren gaat ook zo moeilijk met een barst. Dus het word wachten op -Matthijs-. maar ik ken ook iemand van wie ik de cd/dvd-rom van mag lenen en dan zet ik hem op een virtuele schijf en dan moet hij het doen...

Bewerkt: door Nickonly

Ik was vergeten dat ik mods had geïnstaleerd, dus ik hoop dat dit goed is. Ik hoop dat dit alle bestanden zijn, als jij bestanden hebt die hier niet tussen staan, varieën of die je mist > PM.

• 7 Mappen - 8 losse bestanden
    o anim
    o audio
    o data
    o models
    o movies
    o Readme
    o text
    Anim: (3 bestanden) anim, cuts, ped.ipf
    Audio:
  • Config (7 bestanden)
    o AudioEventHistory
    o BankLkup
    o BankSlot
    o EventVol
    o PakFiles
    o StrmPaks
    o TrakLkup
  • SFX (9 bestanden)
    o FEET
    o GENRL
    o PAIN_A
    o SCRIPT
    o SPC_EA
    o SPC_FA
    o SPC_GA
    o SPC_NA
    o SPC_PA
  • streams (16 bestanden)
    o AA
    o ADVERTS
    o AMBIENCE
    o BEATS
    o CH
    o CO
    o CR
    o CUTSCENE
    o DS
    o HC
    o MH
    o MR
    o NJ
    o RE
    o RG
    o TK
    Data:
  • MAP Decision
    o 7 mappen, 15 losse bestanden.
  • MAP Allowed - Cop.ped, Fireman.ped, GangMbr.ped, Indoors.ped, m_empty.ped, m_norm.ped.
    m_plyr.ped, m_steal.ped, m_tough.ped, m_weak.ped, MISSION, R_Norm.ped, R_Tough.ped.
    R_Weak.ped, RANDOM, RANDOM2, RANDOM.ped.
  • MAP andyd - ADgrp, ADtemp.ped
  • MAP chris - maf5.ped, ryder3.ped
  • MAP ChrisM - CMblnk.ped, m_std_cm.ped
  • MAP Craig - crack1.ped
  • MAP david - dam_sec.ped, hei2_sc.ped
  • MAP Imran - sci1_is.ped, std1_is.ped, std2_is.ped
    15 losse bestanden - BLANK.ped, Cop.ped, FLAT.ped, GangMbr.ped, GROVE.ped, Indoors.ped, m_empty.ped, m_infrm.ped, m_norm.ped, m_std.ped, m_tough.ped, m_weak.ped, MISSION, MISSION.ped, PedEvent
  • MAP Icons - app, bin, saicon2.ICN, saicon3.ICN, saicon.ICN.
  • MAP maps. (9 mappen, 15 losse bestanden)
  • MAP country - countn2.ide, countn2.ipl, countrye.ide, countrye.ipl, countryN.ide, countryN.ipl,
    countryS.ide, countryS.ipl, countryW.ide, countryw.ipl, counxref.ide.
  • MAP EntMod - Ent_Mod.ipl, gen_int3.IPL, gen_intb.ipl, int_LA.IPL, int_SF.IPL, int_veg.IPL.
    levelmap.IPL
  • MAP generic - barriers.ide, dynamic2.ide, dynamic.ide, multiobj.ide, procobj.ide, vegepart.ide.
  • MAP interior - gen_int1.ide, gen_int1.ipl, gen_int2.ide, gen_int2.ipl, gen_int3.ide.
    gen_int3.ipl, gen_int4.ide, gen_int4.ipl, gen_int5.ide, gen_int5.ipl, gen_intb.ide, gen_intb.ipl.
    int_cont.ide, int_cont.ipl, int_LA.ide, int_LA.ipl, int_SF.ide, int_SF.ipl, int_veg.ide, int_veg.ipl.
    propext.ide, props2.ide, props.ide, savehous.ide, savehous.ipl, stadint.ide, stadint.ipl.
  • MAP LA - LAe2.ide, LAe2.ipl, LAe.ide, LAe.ipl, LAhills.ide, LAhills.ipl, LAn2.ide.
    LAn2.ipl, LAn.ide, LAn.ipl, LAs2.ide, LAs2.ipl, LAs.ide, LAs.ipl, LAw2.ide, LAw2.ipl, LAw.ide.
    LAw.ipl, LaWn.ide, LaWn.ipl, LAxref.ide.
  • MAP leveldes - leveldes.ide, leveldes.ipl, levelmap.ide, levelmap.IPL, levelxre.ide.
    seabed.ide, seabed.ipl.
  • MAP SF - SFe.ide, SFe.ipl, SFn.ide, SFn.ipl, SFs.ide, SFs.ipl, SFse.IDE, SFse.IPL
    SFw.ide, SFw.ipl, SFxref.ide.
  • MAP vegas - vegasE.ide, vegasE.ipl, VegasN.ide, vegasN.ipl, VegasS.ide.
    vegasS.ipl, VegasW.ide, vegasW.ipl, vegaxref.ide, vegaxref.ipl.
  • MAP veh_mods - veh_mods.ide.
    15 losse bestanden - Audiozon.ipl, cull.ipl, occlu.ipl, occluint.ipl, occluLA.ipl, occlusf.ipl, occluveg.ipl, paths2.ipl, paths3.ipl, paths4.ipl, paths5.ipl, paths.ipl, revolution_airport.IPL, tunnels.ipl, txd.ide.
  • MAP Paths - carrec, NODES0, NODES1, NODES2, NODES3, NODES4, NODES5.
    NODES6, NODES7, NODES8, NODES9, NODES10, NODES11, NODES12, NODES13, NODES14
    NODES15, NODES16, NODES17, NODES18, NODES19, NODES20, NODES21, NODES22,
    NODES23, NODES24, NODES25, NODES26, NODES27, NODES28, NODES29, NODES30,
    NODES31, NODES32, NODES33, NODES34, NODES35, NODES36, NODES37, NODES38,
    NODES39, NODES40, NODES41, NODES42, NODES43, NODES44, NODES45, NODES46,
    NODES47, NODES48, NODES49, NODES50, NODES51, NODES52, NODES53, NODES54,
    NODES55, NODES56, NODES57, NODES58, NODES59, NODES60, NODES61, NODES62,
    NODES63, ROADBLOX, spath0, tracks, tracks2, tracks3, tracks4, train, train2.
  • MAP Script - MAIN.SCM, SCRIPT.
    datamap losse bestanden - animgrp, animviewer, ar_stats, AudioEvents, carcols, cargrp, carmods, clothes, default, default.ide, fonts, furnitur, gridref, gta, gta_quick, handling, info.zon, main.sc, map.zon, melee, numplate, object, ped, pedgrp, peds.ide, pedstats, plants, polydensity, popcycle, procobj, shopping, statdisp,
    surface, surfaud, surfinfo, timecyc, timecycp, txdcut.ide, vehicles.ide, water, water1, weapon.
  • MODELS
  • MAP coll - peds.col, vehicles.col, weapons.col.
  • MAP generic - air_vlo.DFF, arrow.DFF, hoop.dff, vehicle.txd, wheels.DFF, wheels.txd
    zonecylb.DFF.
  • MAP grass - grass0_1.dff, grass0_2.dff, grass0_3.dff, grass0_4.dff, grass1_1.dff.
    grass1_2.dff, grass1_3.dff, grass1_4.dff, grass2_1.dff, grass2_2.dff, grass2_3.dff, grass2_4.dff
    grass3_1.dff, grass3_2.dff, grass3_3.dff, grass3_4.dff, plant1.dff, plant1.txd.
  • MAP txd - intro1.txd, intro2.txd, INTRO3.TXD, intro4.txd, LD_BEAT.txd, LD_BUM.txd
    LD_CARD.txd, LD_CHAT.txd, LD_DRV.txd, LD_DUAL.txd, ld_grav.txd, LD_NONE.txd,
    LD_OTB2.txd, LD_OTB.txd, LD_PLAN.txd, LD_POKE.txd, LD_POOL.txd, LD_RACE.txd,
    LD_RCE1.txd, LD_RCE2.txd, LD_RCE3.txd, LD_RCE4.txd, LD_RCE5.txd, LD_ROUL.txd
    ld_shtr.txd, LD_SLOT.txd, LD_SPAC.txd, LD_TATT.txd, load0uk.txd, loadsc0.txd, loadsc1.txd
    loadsc2.txd, loadsc3.txd, loadsc4.txd, loadsc5.txd, loadsc6.txd, loadsc7.txd, loadsc8.txd,
    loadsc9.txd, loadsc10.txd, loadsc11.txd, loadsc12.txd, loadsc13.txd, loadsc14.txd,
    LOADSCS.txd, LOADSUK.txd, outro.txd, splash1.txd, splash2.txd, splash3.txd.
    models losse bestanden - cutscene, effects.fxp, effectsPC.txd, fonts.txd, fronten1.txd, fronten2.txd, fronten3.txd, fronten_pc.txd, gta3, gta_int, hud.txd, misc.txd, particle.txd, pcbtns.txd, player.
  • MOVIES - GTAtitles, Logo.
  • README - Readme.
  • text - american, american.gxt, french.gxt, german.gxt, italian.gxt, spanish.gxt.
    7 losse bestanden in de mainmap - eax.dll, GTA_SA, IMGTool, ogg.dll, stream, vorbis.dll, vorbisFile.dll.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

dat lijken inderdaad dat dat ze alle maal zijn nu kijk of hij ze nog op cd heeft staan 8)

hoop voor hem van wel want dan hoeft hij alleen een no dvd pacht te downloaden :cya:

dat lijken inderdaad dat dat ze alle maal zijn nu kijk of hij ze nog op cd heeft staan 8)

hoop voor hem van wel want dan hoeft hij alleen een no dvd pacht te downloaden :cya:

Die lijst is volgensmij ook wel compleet, en als 'ie dat is, dan mis ik de hele map Streams :cry: .

En killerfragger: als je (m'n) 4e post had gelezen dan had je gezien dat het niet lukte om 'n no cd/dvd ding te downloaden.

Maar aangezien ik die cd/dvd-rom niet ga/kan bekijken nu (barst) word dit mijn plan:

1 De bestanden die ik niet heb kopiëren van een kennis die ook SA heeft.

2 De hele data op een virtuële schijf zetten (met deamon tools).

3 Hopen dat hij het zonder m'n dvd/cd doet!

Ow en killerfragger: ik wil niet irritant doen maar zou je een beetje duidelijker kunnen schrijven (Hoofdletters, comma's, punten...).

Geplaatst:

kan je lang wacht san checkt of er een virtueal driver aan staat die de geven bevaten en zal het dus niet doen

je moet eerst van de oringalen start dan pas de virtuel doen en dan doet hij het pas en dat moet dan elke keer.

denk niet dat je kennis je de cd zovaakt lAAT LENEN

Weetje, ik weet helemaal niet lezen wat je schrijft, schrijf eens in Nederlands.

Maar als je wilt zeggen dat hij het niet niet doet, dan is dat niet zo, want iemand anders die ik ken heeft precies het zelfde gedaan en bij hem werkte het perfect.

Geplaatst:

Helaas is er geen legale emanier om San andreas te spelen zonder een werkende CD-ROM.

Ook het gebruik van no-CD patch (= omzeilen van de kopieerbeveiliging) is illegaal en valt dus onder warez.

Wij kunnen/mogen je hier verder dus niet mee helpen. Je zult op een of andere manier aan een nieuwe DVD moeten zien te komen. Je zou kunnen proberen met de DVD en originele verpakking en kassabon terug te gaan naar de winkel, maar ik weet niet zeker of zij iets voor je kunnen doen.

Anders zal er niets anders opzitten dan een nieuwe DVD aanschaffen.

Ik laat het topic nog even openstaan, maar ik wil geen Warez-discussie meer zien.. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...