Tegh Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Sinds gisteren krijg ik elke keer als ik een save/new game aan het laden ben op zo'n drie kwart: 'unhandled exception'. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik heb -De cd volledig legaal gekocht -De game niet gesaved bij cherry popper -geen krassen op de cd -de mod eruit gehaald -vc opnieuw geinstaleerd Maar niks help! Wie help mij??? Ik heb vlak hiervoor een mod erin gezet en toen kreeg ik het probleem! Ik heb em ertoen gelijk weer uitgehaald met GMI, maar ik weet niet of dat geholpen heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Als je mod nog steeds niet weg is alles van GTA VC verwijderen via uninstall. Dan nog is de hele map weggooien. SAVE GAMES wel bewaren he! Daarna GTA opnieuw installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Als je mod nog steeds niet weg is alles van GTA VC verwijderen via uninstall.Dan nog is de hele map weggooien. SAVE GAMES wel bewaren he! Daarna GTA opnieuw installeren. Ok bedankt, ik zal het morgen doen als ik een beetje fris ben, maar in welke map staan me save-games? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Ok bedankt, ik zal het morgen doen als ik een beetje fris ben, maar in welke map staan me save-games? Mijn documenten\GTA Vice City User Files Als het goed is worden deze niet verwijderd als je GTA weghaald. Het is wel slim om ze te backupen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Ok bedankt, ik zal het morgen doen als ik een beetje fris ben, maar in welke map staan me save-games? Mijn documenten\GTA Vice City User Files Als het goed is worden deze niet verwijderd als je GTA weghaald. Het is wel slim om ze te backupen YESS!! heel erg bedankt! hij doet het nu weer gewoon en ik heb me save-games nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.