RonaldVC Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Nog even een kort vraagje: Moet je het dit invullen: nglayout.initialpaint.delay in, of dit: nglayout.initialpaint.delay. Nu heb ik het laatste ingevuld... Of maakt het niet uit. Bewerkt: 14 mei 2006 door RonaldVC Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Je moet het eerste invullen, RonaldVC. Reageren
X-TX Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Je moet het eerste invullen, RonaldVC. - Ah, bedankt, ik zie de sites nu ook veel sneller. Nederlands: 1. Typ about:config in de adresbalk. 2. Typ network.http in de filter balk. 3. Klik dubbel op network.http.pipelining om het 'true' te maken. 4. Verander network.http.pipelining.maxrequests naar 30 5. Verander network.http.proxy.pipelining naar 'true' 6. Rechtermuisklik ergens en selecteer Nieuw -> Getal. Verander de naam in nglayout.initialpaint.delay. Nu krijg je een nieuw venstertje, type daar 0 in. 7. Start Firefox opnieuw op. Ik heb speciaal voor dit standaard FF gedownload, ik heb normaal altijd Mozilla Firefox die je met hele pack krijgt. Alleen bij mij is die 20 keer slomer, blijkbaar moet hij eerst alles websites opslaan omdat ze nieuw voor hem zijn. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Holy shit!Het gaat wel snel nu, maar na een tijdje is het weer langzaam. Thnx Mr Kookie! Extra -> Prive-gegevens opruimen -> Buffer Reageren
Robin2130 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik kende het trucje al. Het verschil is bij mij wel erg goed te merken IE kan gewoon niet tegen FF op Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Over IE sproken, kan dit ook bij IE? Reageren
ikt Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Nope, al geprobeert. Msschien met een andere code in het begin... i.p.v about:config iets anders... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Over IE sproken, kan dit ook bij IE? Nope, al geprobeert. Msschien met een andere code in het begin... i.p.v about:config iets anders... Het is misschien wel mogelijk, maar dan alleen met de buffer van IE. 1. Kies Start >> Uitvoeren, typ regedit en druk op Enter. 2. Open de volgende registertak: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Cache 3. In deze registertak zijn de waarden Cleanupinterval en Freshnessinterval opgeslagen. * De waarde bij de sleutel CleanupInterval is een Hexadecimaal getal (80 51 01 00). Deze staat voor 86.400 (decimaal getal) seconden, ofwel 1440 minuten ofwel 24 uur. * De hexadecimale waarde (80 f4 03 00) bij de sleutel Freshnessinterval staat voor drie dagen. 4. Wanneer u deze waarden wilt vergroten, dient u uit te rekenen welke hexadecimale waarde de door u gewenste verlenging heeft. Om dit uit te rekenen opent u de Rekenmachine van Windows; stel deze in op Beeld >> Wetenschappelijk. 5. Verzeker u ervan dat de optie Dec is aangevinkt (dit is overigens de standaardwaarde). 5. Stel u wilt de waarde in het register instellen op 5 dagen, dan dient u eerst de decimale waarde uit te rekenen. U berekent dus 5 dagen x 24 uren x 60 minuten x 60 seconden. Het resultaat van deze berekening is als decimale waarde: *24*60*60 = 432000 6. Klik vervolgens op de optie Hex. De rekenmachine zet de uitkomst om naar de hexadecimale waarde 69780. Let wel, dit is een achtcijferig getal. Dus in feite is de uitkomst: 00069780 7. Nu wordt het zaak om deze waarde op de juiste wijze in het Windows register in te voeren. Daar zit een echte adder onder het gras: u moet de waarde namelijk in spiegelbeeld per tweetallen invoeren. U krijgt dus: 80 97 06 00 8. Dubbelklik in het Register op de sleutelvelden (rechter deelvenster) CleanupInterval en Freshnessinterval en voer de volgende hexadecimale waarde IN: 80 97 06 00 Na een herstart van de pc zullen de cache-gegevens voortaan pas na vijf dagen worden gewist. Maar als je echt sneller wil surfen, dan zal Firefox misschien wel de beste keuze zijn. Reageren
ikt Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 FireFox tunen voor de luie mensen : Hier Download het. (Goed kijken: de reclamezooi hoort niet bij de mirrors!) Instaleer het. Ga naar het bureaublad en klik op de nsnelkoppeling van FireTune. Wil je hem in NL? Klik bovenaan in Languages. Selecteer dutch. Ga nu verder, klik nu de gegevens van je computer aan. Kijk voor meer opties op de tabbladen net boven je huidige opties. Sluit FireFox eerst voordat je hem tuned. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.