ajps Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 ik kom niet meer verder bij de lowride meet,staat een mannetje langs de weg die vraagt voor de lowride meeting,heb het al een paar keer gedaan en gewonnen maar weet niet hoe ik verder moet in het spel. hoe krijg ik weer een nieuwe missie? Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Jij gaat naar de lowrider's meet nadat je Cesar Vialpaldo hebt ontmoet. Je gaat volgens mij daar tegen hem lowriden op die parkeer plaats. Als dat gelukt is en je hebt hem verslagen kan je de volgende missie's doen. Dus ik snap niet precies wat je probleem is. Mischien kan je anders je save-game posten in het save-game sub-forum. Dan kan één van ons de missie halen . Verder zou ik dus niet weten wat je probleem is. Edit: Bewerkt: 14 mei 2006 door SummerBase Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Hey Ajps, welkom op het forum! Als je de missie Cesar Vialpando hebt gedaan, dan hoef je niet persé de Lowrider Challege te doen. Het mag wel, maar het hoeft niet. Jij hebt wel wel gedaan, en hem ook gehaald. Als je deze toch gehaald hebt, zijn er wel andere missies ge doen, op je radar zal CV staan. Dat is een streetrace waar Cesar Vialpando ook aan meedoet. Deze missie heet 'High Stakes Low Riders'. Ook kun je nog missies van Big Smoke, OG Loc doen. Op je radar zullen misschien nog wel wat letters of logootjes staan. Daar kun je missies doen. Veel succes verder! Edit: Dezelfde tijd gepost Sbase Bewerkt: 14 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
ajps Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 het enige wat ik op de radar heb is dat og teken,moet ik op het strand dansen Reageren
Foxr Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Dan moet je die gewoon eerst doen, voordat je meer missies krijgt! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 het enige wat ik op de radar heb is dat og teken,moet ik op het strand dansen Klopt, je moet dan dansen. Daarna moet je dat DJ-Busje jatten en dat zo snel mogelijk in een aangegeven garage zetten, dan kan je verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.