Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een map gemaakt. Natuurlijk wou ik het ook spelen dus heb wil.gmp overgeschreven met mijn eigen map.

Als ik gta2 opstart en het map opstart word gta2 afgesloten. Kan iemand mischien zien wat er loos is?

LINK!

Geplaatst:

Heb je er wel een script bij gemaakt, want in dat zip bestand zit er geen en een script heb je nodig om een nieuwe map te spelen.

Hier staat uitgelegd hoe je een script maakt.

Geplaatst:

Zoals hierboven al gezegd wordt, moet je bij iedere map die je maakt voor een bijbehorend script zorgen. Nu gebruikt het spel het Downtown script voor jouw level, met alle problemen van dien.

Tevens zie ik je map een aantal zogenaamde 'hidden tiles'. Dit zijn tiles die zich onder andere tiles bevinden (in jouw level bijvoorbeeld in het gebouw of onder de grond rondom het water), waardoor je ze in het spel niet kunt zien. Het is het beste om hidden tiles te verwijderen, om de bestandsgrootte binnen de maat te houden. Alhoewel het bij de grootte van jouw level nog niet zo'n probleem is, kunnen te veel hidden tiles in grotere levels het spel ook laten crashen.

Geplaatst:

mijn eerste gta2 map werkt 8) ben er best wel trots op :klap:

allemaal bedankt.

Rondom het water zat inderdaad wat verkeerd, je viel er namelijk door heen. Dat heb ik nu opgelost.

Het enige prolbeem is nog die schuine schans. als je daar overheen gaat gebeuren de vreemste dingen.

Geplaatst:

Het hoogste deel van de schans is als air ingesteld, daar moet je field van maken zodat je er niet meer doorvalt.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...