DJChrisD Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Ik zit met een probleem, een flink probleem. Ik heb me GTA VC gekocht bij Bart Smit (voor 10 euro kun je dat niet laten liggen!). Toen ik thuis kwam meteen installeren (logisch). En toen wilde ik gaan spelen... Ik start VC op, laat de filmpjes afspelen, en dan blijft het beeld zwart. Wanneer normaal het menu zou moeten komen doet VC niks, dus druk op de windowstoets. Daar staat een popup van VC: Unhandled Exception: *hoop cijfers* At address: *hoop cijfers* Als ik dan op OK druk, sluit VC af en komt er de Windows foutmelding in beeld, met rapport verzenden etc. Verder als dit kom ik niet in VC, doet ie keer op keer... Wie kan me hierbij helpen? Opnieuw installeren werkt niet, ook niet op andere HDD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Dit probleem had ik ook, door een andere exe file te gebruiken doet hij het weer goed. Chek je inbox zo even, ik zal hem nu voor je uploaden! Dan plaats je de exe over je oude exe heen (backup maken is handig), en dan doet hij het! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJChrisD Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Dit probleem had ik ook, door een andere exe file te gebruiken doet hij het weer goed. Dan plaats je de exe over je oude exe heen (backup maken is handig), en dan doet hij het! Leest ie dan de originele GTA VC cd wel nog? Zou het zonde vinden om na 2 dagen die CDs weer weg te doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Leest ie dan de originele GTA VC cd wel nog?Zou het zonde vinden om na 2 dagen die CDs weer weg te doen... Daarom zegt Ruurd ook dat het handig is om een Backup van je originele bestandje te maken. Want als het spel het met de file van Ruurd helemaal niet meer doet, dan heb je in ieder geval je eigen bestandje nog. Mocht het niet gelukt zijn met die van Ruurd, dan wil ik de mijne ook wel even uploaden, maar dat heeft niet zo heel veel zin denk ik, want het is toch ongeveer hetzelfde, maar je kan het proberen. Heb je trouwens al de nieuwste drivers geïnstalleerd? Zoniet, dan kun je dat hier doen. Kies een driver, download hem en installeren maar. Veel succes nog! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJChrisD Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Heb je trouwens al de nieuwste drivers geïnstalleerd? Zoniet, dan kun je dat hier doen.Kies een driver, download hem en installeren maar. Veel succes nog! Ik heb gister eens erheen gekeken wat het allemaal kon zijn, maar ik kom bij de drivers er geen wijs uit, heb een Ati RADEON 9600 TX.. Oude rotzooi al, maargoed.. Toch bedankt voor de link. Ik ben nu een backup aan 't maken van de hele map, want ik ga d'r een hoop aan veranderen . Die foutmelding, die kreeg ik ook toen ik VC had gekraakt en gebruikte om te branden en te verkopen op school, daarom had ik nu de originele gekocht, dacht dat daar niks fout mee kon zijn.. Nog opties als de 2 aanboden van jullie niet werken ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.