Froop Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Original: In totaal 30 layers. Comments? Bewerkt: 14 mei 2006 door Froop Reageren
Le MrG Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Het lijkt mij dat er niet zo heel veel aan gedaan is(Waarschijnlijk Fout) Het enige wat mij opvalt dat het contrast anders is, maar daar heb je toch geen 30 layers voor nodig ? Reageren
Froop Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Het is voornamelijk kloten met adjustment filters, lens flares, blurs, blending modes enzovoort. Maar bedankt voor je reactie. Bewerkt: 14 mei 2006 door Froop Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik het origineel mooier vind.. Er zit ongetwijfeld een hoop werk in, ook aangezien je 30 layers hebt, maar het resultaat vind ik een beetje tegenvallen. Hij is wat te overbelicht, en in mijn ogen wat onscherp geworden.. Natuurlijk is het een hele mooie signature, maar ik heb nog veel mooiere van je gezien. Je huidige bijvoorbeeld, die is echt prachtig. Deze rate ik 7/10, omdat hij wel mooi is, maar omdat het resultaat ten opzichte van het origineel me een beetje tegenvalt.... Reageren
Froop Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Even een kleine update die erbij staat. Bewerkt: 14 mei 2006 door Froop Reageren
Arjen Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Zelf vind het ook niet zo mooi. Het lijkt (!) wel mooi, maar het is niet bijzonder. Jouw resultaat zou ik in 2 layers kunnen doen, om het arrogant te zeggen. Dat je 30 layers hebt maakt geen hol uit, mijn signature die ik nu draag heeft 24 layers. Ook al heeft een signature 100 layers, dan maakt het nog niet uit. Ik heb echt betere van je gezien en om eerlijk te zijn zou dit voor jou doen in mijn ogen een onvoldoende zijn. Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Echt Super mooi sig hoor JE hebt het ffantastisch gemaakt JE kirjgt van mij een 10 ++ Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik vind het origineel mooier haar gezicht is zo wit! een 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.