Jump to content

Online mode?

Online-mode in VCS  

45 leden hebben gestemd

1. 1. Denk je dat er een online-mode in komt?

• Ja, ik ben er haast zeker van.
      21
    • Hoop het wel, maar denk het niet.
      16
    • Nee, denk 't niet.
      8
    • Ik hoop van niet...
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk en hoop dat het wel komt, want in lcs kon je wel multyplayer spelen, maar dan moest er iemand in de buurt zijn met een psp en ik ken niemand anders met een psp.

Geplaatst:

Het is al bijna zeker denk ik. Als je kijkt naar de successen van MTA en de mogelijkheden van online gaming op de 360 (en toekomstig PS3) denk ik dat R* bijna niet anders kan!

Maar het wachten is op meer informatie... _O_

Geplaatst:

Ik citeer "Hoop het wel, maar denk het niet.". Waarom is natuurlijk de vraag, nou dat komt omdat er nog nooit een gta is geweest die deze optie heeft gehad. Ik denk dat het niet bij de serie zal passen. Ook denk ik dat het teveel tijd gaat kosten om ook nog eens een mutliplayer mode te maken. Natuurlijk heeft Rockstart genoeg mensen om dit soort zaken af te handelen maar voor de computer verwacht ik het niet. Mischien voor de game-console in abbonement's vorm. Maar anders zie ik er weinig hoop in. :cya:

Geplaatst:
Ik citeer "Hoop het wel, maar denk het niet.". Waarom is natuurlijk de vraag, nou dat komt omdat er nog nooit een gta is geweest die deze optie heeft gehad. Ik denk dat het niet bij de serie zal passen. Ook denk ik dat het teveel tijd gaat kosten om ook nog eens een mutliplayer mode te maken. Natuurlijk heeft Rockstart genoeg mensen om dit soort zaken af te handelen maar voor de computer verwacht ik het niet. Mischien voor de game-console in abbonement's vorm. Maar anders zie ik er weinig hoop in. :cya:

We hebben het hier over de PSP versie, eh? :Y De versie die een MP-mode had, maar die niet online kon. Dus geen computer of game-console, maar een handheld.

Geplaatst:

Ik denk niet dat Vice City stories uit zal komen op de PSP. Waarom?

R* is niet erg goed in multiplayer. Ze moeten het vooral van singleplayer hebben.

Het zou natuurlijk handig zijn dat hij er wel komt maar ik verwacht het niet. Wat betreft met de xbox 360 en PS3 zou je het heel misschien daarvoor kunnen verwachten. Maar niet voor de psp(ook al is de internet mogenlijkheid er wel)

Ikkes.

Geplaatst:

Ik denk het wel aangezien online erg popoliar is en als hij online uitkomt meer mensen de game kopen

Geplaatst:

ik weet het zeker, in gta liberty city stories hadden ze al een multiplayer mode dus ik denk dat het nu ook wel over het hele web gespeeld kan worden

Geplaatst:

Tuurlijk wel! Als LCS ook online kan, waarom VCS niet? Het moet ongelovenlijk populiar zijn, dus van mij mag het. Verder is er volgens mij hetzelfde als liberty city. Gewoon een nieuwe verhaallijn in VC!

Geplaatst:
Tuurlijk wel! Als LCS ook online kan, waarom VCS niet? Het moet ongelovenlijk populiar zijn, dus van mij mag het. Verder is er volgens mij hetzelfde als liberty city. Gewoon een nieuwe verhaallijn in VC!

Officieel kan je niet online multiplayer spelen.

Maar het kan denk ik als je je PSP manipuleert door je LAN-verbinding op internet als een andere PSP te laten zien. Meer weet ik er eigenlijk niet over. Er bestaat wel een topic over, vraag me niet welk.

Ontopic: Ik hoop dat je ook online kan. Want er is niemand die ik ken in mijn buurt met een PSP + GTA.

Geplaatst:
Ontopic: Ik hoop dat je ook online kan. Want er is niemand die ik ken in mijn buurt met een PSP + GTA.

stem ik bij in! :puh::D

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik hoop het egt wel.. lijkt me egt cool om samene met andere van de wereld iedereen af te knallen met een groepsbattle ofzow door heel vice city :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik denk wel dat er online komt want iederneeen vind online leuk en als se dat er bij doen gaan nog meer mensen kopen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...