Ruurd31 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 @--->Arjen: Geweldige vote! Ik stem ook op Froop. Ik vind het eén van de mooiste signature's die Froop ooit heeft gemaakt. Geweldig netjes afgemaakt mooi donker en het doel van de foto is nog te zien. Gewoon netjes en goed. Over RonaldVC gesproken? Ik vind dat RonaldVC er iets te simpel heeft gedaan, alleen de groene piramide vind ik niet zo mooi. RonaldVC, je hebt topwerk geleverd, alleen deze keer kun je er helaas niet aan tippen. Stem: Froop!
RonaldVC Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Tussenstand: 6-6. Gelijk dus.. Er kan nog gestemd worden. Één uur en tien minuten om precies te zijn..
Jowx Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik stem voor RonaldVC, er zitten hele mooie lichteffecten in op de achtergrond. Het totaal plaatje is gewoon prachtig om naar te kijken. RonaldVC
RonaldVC Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Eindstand: Froop 6 - 7 RonaldVC. Jowx heeft op het laatste moment de doorslag gegeven, in mijn voordeel. Het was een spannende battle Froop, het ging gelijk op... Ik stuur Slimm een pm...
Slimm Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Battle afgelopen, winnaar RonaldVC. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij Froop. Closed.
Recommended Posts