tom Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 als je in los santos een politie helicoper neemt en er s'nachts mee vliegt dan gaat de lamp vanonder aan als je de joystick in duwt.hij richt ook automatis op auto's en mensen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Goed ondekt Tom. Ik denk dat veel dit al wisten, zelf wist ik het ook al! Ik weet niet dat het op de PC kan, maar ik heb het en keer bij een vriend gedaan die het spel ook op de PS2/Xbox had! Reageren
Follow Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Wat gebuird er las je op die stick klikt terwijl je loopt? Ben het even vergeten maar volgensmij buk je dan. En zo kan je erachter komen of het ook op de pc werkt Reageren
Maarten!! Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Wat gebuird er las je op die stick klikt terwijl je loopt?Ben het even vergeten maar volgensmij buk je dan. En zo kan je erachter komen of het ook op de pc werkt rechter analoge stick:is als je loopt achter je kijken linker:klikken is bukken en dan nog een keer klikken dan sta je op Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 dit was al bekent ja, maar toch goed ontdekt Reageren
Ice Banana Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Heb de heli nog niet ontdekt reageren ze op dat licht??? Reageren
Rullez Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 goed gevonden ik wist het nog niet maar kan je er ook mee schieten ? Reageren
Le MrG Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Nee, het licht gaat overigens aan door op Caps Lock of op Tab te drukken Jammer, dat je er niet uit kunt schieten, dat zou pas vet zijn geweest met MP Reageren
T@rget Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Sea Sparrows kan het wel mee hea (dat wist iedereen al maar toch ) Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Op de pc kan je ook met politie helicopters schijnen Volgens mij met G H ofzow weet niet zeker dan gaat hij aan en volgt soms mensen doet hij niet altijd:( SeaSparrow? Wist ik niet! Dynamic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.