Joriz Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Dit screenshot van IGN lijkt wel wat gephotoshopped om een score weg te halen. Rechtsboven lijkt iets van een tijd wapens en nog iets anders te zien. Het screen klopt daar gewoon niet. Kan iemand hier iets uit halen? Ik haalde zoiets hier uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Wow, je hebt inderdaad gelijk! Goed speurwerk Joriz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 (bewerkt) ik denk dat dat het wapen het tekentje van een schep is. want je ziet een onafgemaakte steel van een schep is,rechts van de arm van cj. of een knuppel kan ook. of een hele grote tande stoker Bewerkt: 9 oktober 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 het wapen is een mes...en geen schep want de schep word geintroduceerd in Las Venturra. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 mischien de katana? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Je moet ff nadenken nu he: Joriz heeft hoogstwaarschijnlijk gelijk en dat betekent dat dit GEEN filmpje is,dus er is een pracht van een nieuwe move btw,13:30 klopt ook waarschijnlijk niet,half twee smiddags en het is al bijna donker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Is dat een fake screen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 nee lijkt me niet want ing is een hele betrouwbare site. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Je moet ff nadenken nu he:Joriz heeft hoogstwaarschijnlijk gelijk en dat betekent dat dit GEEN filmpje is,dus er is een pracht van een nieuwe move btw,13:30 klopt ook waarschijnlijk niet,half twee smiddags en het is al bijna donker Ik denk niet dat het al bijna donker is, de lucht heeft gewoon een diepe donkerblauwe kleur, dat had je in VC ook... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Je moet ff nadenken nu he:Joriz heeft hoogstwaarschijnlijk gelijk en dat betekent dat dit GEEN filmpje is,dus er is een pracht van een nieuwe move btw,13:30 klopt ook waarschijnlijk niet,half twee smiddags en het is al bijna donker Ik denk niet dat het al bijna donker is, de lucht heeft gewoon een diepe donkerblauwe kleur, dat had je in VC ook... waaarom hebben ze dat in hemelsnaam dan weggehaald???, dan was het een ingame mooie sreenshot, beetje raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Waarschijnlijk wil R* dat nog geheim houden....staat misschien iets tussen wat we nog niet mogen weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 ff offtopic ik vind die screen egt van slechte kwaliteit aangezien de graphics maar dat is meestal met screenshots Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 nee lijkt me niet want ing is een hele betrouwbare site. Nou je ziet toch duidelijk dat daar iets heeft gestaan? je hoeft niet eens goed er voor te kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 (bewerkt) Volgens mij is het wel een schep want die gast voor cj heeft ook een soort langwerpig ding in z'n hand, wat op een schep lijkt! Bewerkt: 10 oktober 2004 door Tegh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Volgens mij is het wel een schep want die gast voor hem heeft ook een soort langwerpig ding in z'n hand, wat op een schep lijkt! hahha dat is een shotgun man!!! dat hebben jullie nog niet gezegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.