Majus Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 CJ heeft iets vast bedoelt hij zeker ; precies een spies ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Er staat linksbovenin ook iemand op de container B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Idd je ziet een broek maar geen schoenen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 (bewerkt) Idd je ziet een broek maar geen schoenen :rolleyes: Haha ja dat komt omdat er een stukje container voor zit :lol: Maar het ziet er wel vet uit; cj gehurkt sluipen met een spies in z'n hand Bewerkt: 10 oktober 2004 door Tegh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Zou ie dan realistisch dood gaan want in vc was dat niet zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Volgens mij is dat weggehaald want Rockstar wil niet dat je het kan zien. Het stoot ook niet bij andere screenshots. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 (bewerkt) Compare: GTAgames.nl versie: IGN versie: De versie die ik heb gekregen van Rockstar is stukke donkerder. Echt vaag. Mischien nabewerkt IGN zijn screenshots erg (lichter en duidelijker maken) Of probeerd Rockstar wat te verbergen ... Het plaatje wat wij kregen heet trouwens stealth_knife.jpg Dus dit is in stealth mode met een mes in de hand. EDIT2: Ja ik had gelijk. Het orgineel door een tekenprogramma heen gehaald! en voila! Dit screen is dus ingame op 22:00 gemaakt. Bewerkt: 11 oktober 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dio Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 misschien is dit wel die missie dat je vanuit je helikopter in het water beland en chinezen uit containers moet bevrijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 (bewerkt) ik heb nog iets gevonde je ziet in deze screen: http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/cardetail.jpg een nos tank achterin liggen! en bij deze screen: http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/ModGarages.jpg kun je zien dat je de lak van de auto's ook kan laten overlopen als je goed kijkt zie je dat die van achteren rood is. Bewerkt: 11 oktober 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 oke, goed gevonden Player, en wAt een mooie auto's :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 ik heb nog iets: http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/SAFEHOUSE.jpg kijk is naar de foto rechts aan de muur komen jullie dat niet bekent voor? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 het komt me idd bekend voor......klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 o jah sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(EP)Nicky Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 cool :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Compare:GTAgames.nl versie: IGN versie: De versie die ik heb gekregen van Rockstar is stukke donkerder. Echt vaag. Mischien nabewerkt IGN zijn screenshots erg (lichter en duidelijker maken) Of probeerd Rockstar wat te verbergen ... Het plaatje wat wij kregen heet trouwens stealth_knife.jpg Dus dit is in stealth mode met een mes in de hand. EDIT2: Ja ik had gelijk. Het orgineel door een tekenprogramma heen gehaald! en voila! Dit screen is dus ingame op 22:00 gemaakt. nogmaals joriz je krijgt van mij de complimenten met je werk! super Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.