liltuner Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 inderdaad mooi speurwerk Reageren
8-Ball Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 Goed ontdekt! zullen er meer van zulke plaatjes zijn? ik zal eens zoeken! Reageren
gta player Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 ik hoop het het zou wel leuk zijn Reageren
Q Dude Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 tijd om eens een groot deel van de screenshots te onderzoek (ik ga ze alleen niet allemaal doen want dan ben ik pas klaar als SA allang in de winkels ligt :rolleyes: ) Reageren
Melchior Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Goed gevonden Joriz! Er zijn wel vast meer van dit soort screens, maar zouden die nou allemaal nog wat te verbergen hebben wat we nog niet kennen? Reageren
thugkai Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 het is denk ik een kapmes! , want hij loopt sneaky , want hij wil ze keel doorsnijde zodat hji geen geluid maakt of de alarm af laat gaan! want als hij een wapen had zou het gewoon een foto zijn waar je van ver af schiet! met geluidsdemper geweer! dus ik denk gewoon een kapmes! Reageren
jojogta3 Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 ik denk dan het een mes is gewoon die zelfde als in VC goed speurwerk trouwens Reageren
black_hawk92 Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 (bewerkt) zien jullie het niet zo goed ofzo? :blink: dat is gewoon een mes dat ander kleurtje daarboven van die mes is gewoon de scherpe kant Bewerkt: 12 oktober 2004 door black_hawk92 Reageren
nick Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Hebben jullie links boven die doorzichtiggen benen gezien in die screenshot? Van een man ofzo? Reageren
Robienske Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 (bewerkt) Ok, het zijn geen benen maar palen van een kraan ofzo. En het is eigenlijk makkelijk om die HUD weg te werken. Vreemd dat R* dat niet heeft gedaan. Hier heb ik de 'broek' Verduidelijkt en de HUD weg gewerkt. Bewerkt: 12 oktober 2004 door Robienske Reageren
RTS Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Als ik deze screen inzoom ziet het er ok niet helemaal mooi uit. Reageren
liltuner Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Hmmm,zou onder de tijd CJ's eetmeter staan? Reageren
Arjen Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Motion? :lol: Nee, maar als je screenshots ziet die niet scherp zijn kun je niet veel opmaken. Reageren
Q Dude Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Hmmm,zou onder de tijd CJ's eetmeter staan? dat zou heel goed kunnen want bij die screenshot die joriz had ondekt zat een soort balk onder het plaatje van welk wapen je in je hand hebt. Reageren
Spike Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 Hmmm,zou onder de tijd CJ's eetmeter staan? dat zou heel goed kunnen want bij die screenshot die joriz had ondekt zat een soort balk onder het plaatje van welk wapen je in je hand hebt. ik denk het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.