Jump to content

Vaag iets in rechter bovenhoek van screenshot


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta player

    7

  • Spike

    4

  • Majus

    4

  • The Godfather

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb beetje met die foto gewerkt ik kwam niet echt ver wel vaag iets rechts van het scherm ik heb met 2 tools gewerkt, maar daar zit wel iets als een blokje voor de wapen net als iets gta vc en daar onder nog een blokje daar kon ik niks uit krijgen en in de hoek zag ik heel duidelijk een stukje waar de tijd staat.

maar ik weet zeker dat rockstar games dat niet wil laten zien anders komen weer al die verhalen omhoog dat iemand het spel al heeft gespeeld en al dat andere bullshit maar wie die foto zo ver kreeg die wil ik bedanken voor deze info.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het wel een schep want die gast voor cj heeft ook een soort langwerpig ding in z'n hand, wat op een schep lijkt!

cj heeft in deze screen een mes in zijn handen en die gast voor cj heeft een schotgun vast

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het wel een schep want die gast voor cj heeft ook een soort langwerpig ding in z'n hand, wat op een schep lijkt!

cj heeft in deze screen een mes in zijn handen en die gast voor cj heeft een schotgun vast

uuh tupac dat zien wij ook wel jonge en dat had ik al gezegt, ;) eerst kijken voor dat je wat typt ;):D

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het wel een schep want die gast voor cj heeft ook een soort langwerpig ding in z'n hand, wat op een schep lijkt!

cj heeft in deze screen een mes in zijn handen en die gast voor cj heeft een schotgun vast

uuh tupac dat zien wij ook wel jonge en dat had ik al gezegt, ;) eerst kijken voor dat je wat typt ;):D

sorry dan heb ik er over heen gekeken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...