Jarno Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Download werkte niet meer en weer gerepareerd. Bedankt voor het melden Falc0n.
opacool6 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Money Bank System Bewaar je geld veilig! Inleiding Wat ik onder andere mis in de SA:MP gamemode LVDM, dat je je geld wat je bij je hebt dan tijdens het spelen op een soort Bank kan zetten. Zodat als je dood gaat dat geld niet veloren gaat. Dus ik dacht... Waarom niet? Nu is mijn bedoeling dat als je connect dat je $0 op de bank hebt en in LVDM geld verdient en het erop zet dat je dat geld daarna weer in SFTDM bijv. kan gebruiken voor Ammu-Nation, vandaar ook een Filterscript en niet een aangepaste LVDM. Downloads Versie 0.2 AMX bestand: bank.amx Hoe installeer je een filterscript? ik zou graag willen dat je gewoon geld op de bank kan zetten dat daar blijft kun je dat mischien ook maken
WackoX Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Heey Jarn Green-z0r Ik zie geen .pwn?
.Timothy Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Heey Jarn Green-z0rIk zie geen .pwn? Hoeft ook niet, want de server leest niet de .pwn maar en .amx bestanden. Jarno deed dit denk ik om code-rippers te voorkomen
Azer Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 de downloadlink werkt sowieso niet meer, mocht je de .pwn willen hebben stuur daarvoor even een pm naar Jarno. *Slotje wegens verouderd topic*
Recommended Posts