Jump to content

Spiderman!


.Levi.

Recommended Posts

Hey Photoshop dudes!

Ik heb net even zitten photoshoppen (best lang), en ik heb vind ik zelf een best gruwelijke signature gemaakt van Spiderman. Nieuwe effecten zitten erin, die ik nu niet zo 1, 2, 3 meer weet maja.

beautynewspidysig9gi.png

Ook heb ik een tijdje terug een andere siganture gemaakt, waarvan ik de background best vet vind, aan de rechterkant, maar dat zie ik weer misschien jullie niet. :puh:

alienattacksig9br.png

En? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een vet effect, maar wat een ongelofelijke lelijke render van Spiderman. :puh: :P

Die signature van Killzone (toch?) vind ik echt goed gelukt. Alleen geeft het een beetje een normale background. Natuurlijk weet ik dat er een vet effect onder zit, mja ik weet niet.

Voor deze sigs geef ik allebei een 8.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Spiderman

Erg mooie sig, met als ik het goed zie het motion ripple effect. De render is apart en origineel en de achtergrond zit ook wel goed. Op sommige plekken vind ik de signature een beetje overbelicht, maar dat is geen ramp. De tekst is mooi en basic, die shape bij de S past ook mooi.

8.7

2. Shooter

Een van de mooiste signatures die ik ooit heb gezien. De achtergrond is goed ivm de render, zelfde als met de kleuren. De render is gewoonweg prachtig, je hebt ook de actie goed in beeld gebracht door de lensflare bij het wapen. De tekst springt er niet echt uit, maar ik heb geen idee wat er anders met de tekst zo moeten. Die lijntjes en vakjes aan de rechterkant maken het geheel goed af.

10/10

Link to comment
Delen op andere websites

Laat het eerst duidelijk zijn, ik vindt ze allebei gruwelijk !

Erg mooie belichtingseffecten bij die Spider.

Zelf zou het me nooit lukken ;).

Maar die Shooter vind ik echt.. (woordloos) daar heb je zeker tijd ingestoken.

Het enige minpuntje vind ik dat de render van Spiderman zo licht is ? Maar als je hem feller maakt past hij niet bij de background ;).

Nice, dude (Levi).. je moet meer tijd maken voor te designen want je kan het echt wel goed.

Edit : ''Ik baseer ratings niet met cijfers, vroeger deed ik dat..

Maar woorden zeggen meer ''

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

Spiderman

Zoals Arjen al zei, ik vind de render van Spiderman ook niet het einde... :{

Maar dan de manier waarop je hem in je Sig hebt verwerkt, met een supergave background en alles, dat maakt alles weer helemaal perfect! De kleuren passen overal heel goed bij elkaar. Volgens mij heb je ook Sharpen in je Sig verwerkt, en daardoor is hij nog mooier geworden, zonder die 'Sharpen' zou hij denk ik wel iets minder zijn geweest. Een heel klein mini minpuntje vind ik de tekst (niet dat hij bij mij veel beter is hoor), je had de Opacity wat kunnen verlagen, een klein beetje maar, dan vind ik (mijn mening) het er iets beter uitzien, al kan het bijna niet beter dan dit! ;)

Cijfers

Achtergrond: 9

Kleuren: 8.9

Render: 8.5

Effecten: 9.5

Tekst: 7.9

Originaliteit: 8.7

Algehele indruk: 9

Eventuele bonus: 0.5

Heel mooi exemplaar Levi, je mag er terecht trots op zijn, een 9.3!!

_________________________________________________________________

Killzone (Denk ik)

Hier vind ik de kwaliteit van de render wel even wat minder dan bij die van Spiderman. De achtergrond vind ik wel weer heel mooi gemaakt, nice job! Die twee streepjes aan de rechterkant maken de achtergrond goed en vooral ook het belangrijke 'mooi' af. Je hebt er wel voor gezorgd dat de tekst in deze Sig niet zo opvalt (zo lijkt het), en je hebt het ook weggezet in een klein hoekje. Zelf vind ik dat niet zo heel mooi, maar dat is ieders smaak. Voor deze Sig past het opzich wel meer dan bij andere Sigs die ik heb gezien.

Cijfers

Achtergrond: 8.7

Kleuren: 8.3

Render: 7.9

Effecten: 8.0

Tekst: 7.8

Originaliteit: 8.3

Algehele indruk: 8.5

Eventuele bonus: 0.3

Ook deze Sig is mooi, hiervoor ook een aardig goed cijfer, een 8.5.

Nou, dit zijn toch twee cijfers waar je echt trots op mag zijn, Levi, proficiat!

*** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. ***

Link to comment
Delen op andere websites

Levi...

Je vertelde me dat je soms twijfelt of je ''het'' nog wel kan, en dan zie ik dit en dan denk ik HELL YEAH!

Spiderman

Ik vind de render zeer apart, en op een hele mooie manier verwerkt in de sig.

Ook vind ik de tekst super!

10/10

Shooter

Cker ook een sig van top kwaliteit alleen niet zo goed als die Spiderman.. :puh:

9/10 ;)

KUTGW Levi... _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...