Slimm Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Jammer Dizzee, ik zag dit eigenlijk echt niet aankomen Je hebt het altijd super gedaan en ik hoop je vaak terug te zien in een groen jasje! Slimm.
Dynamic Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Dizzee Dizzee Jammer dat je stopt! Je was altijd goed bezig met je behoorde taak Jammer dat je dit heb opgegeven Maar gelukkig horen wij nog wat van jou! Op msn en natuurlijk op Gtaforum Deze keer zien we jou in een andere kleur Maar toch zag ik jou altijd bij de SA en LCS Fora Goed posten en mij helpen natuurlijk Bedankt Dizzee!! Dizzee Dynamic Dizzee Bewerkt: 15 mei 2006 door Dynamic
Damos Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 hey het was mooi om je als mod te hebben jammer dat je weggaat.
.Levi. Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Een goede moderator zomaar verliezen is natuurlijk erg treurig, maar je bent zelf erg zeker van je zaak en dan moet je zeker niet gaan twijfelen. Je hebt top gepresteerd in de crew, en jezelf gelijk aan het werk gezet tot nu. Je zal nu niet de verplichting hebben om iets in de gaten te houden (best lekker gevoel lijkt mij ), maar je kunt nu lekker doen wat je wilt, en wanneer je maar wilt posten. Wel zal ik je erg missen in de crew, want iemand zoals jou hoorde daar gewoon in. We zien je vast nog wel op het forum rond lopen, dus dat lucht al een beetje op. Succes verder Dizzee!
X-TX Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ah, alweer een Moderator. Zo als Jarno een keer zei: 'Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan' ofzo... Omdat je ergens Mod was waar ik zelden tot nooit kom ken ik je ook alleen van MSN & SL-forum. Dit is ook een van de weinige keren dat ik een post schrijf als een Mod vertrekt. Ik wens je veel plezier met overige zaken die je gaat doen naast dit forum. Ik ben slecht in dit soort dingen.
Pietje II Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Dizzee, ik vond jou een top-moderator op het forum. Ik vind het jammer dat je je baan opzegt, want jij pastte gewoon bij de crew! Bedankt voor alles.
Froodooo Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Jammer, erg jammer dat je stopt als Moderator Dizzee, maar je hebt groot gelijk als je zegt dat het privé leven voor gaat. We zullen nu inderdaad een hele goede (top) Moderator moeten missen in een paar gedeeltes van het Forum. Bedankt voor alles!!!
Matiscus Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Pfff, ik vind het echt niet meer leuk. Al de leuke en goeie moderators stoppen ermee. Ik ga je missen als crewlid. Je was echt een heel goede moderator. Ik keek lang op naar jou. Ik vind het jammer dat je stopt. Ik hoop dat je verder nog gelukkig bent in je leven en ik wens jou nog het beste toe. Hopelijk kom ik jou eens tegen. Je woont toch niet ver van mij, dan trakteer ik jou op een goede pint.
Crifox Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Tja dizzee, eigenlijk wist ik het al vantevoren op msn, maar toch ook hier nog een keertje: ''Je deed het echt goed, we gaan je missen als mod ''
Ruurd31 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Godverdomme neeeeeeeeeeeeeeeee!!! Één van mijn beste vrienden die stopt, we hadden zijn goedde band. Jezus, echt jammer man!!! Ik baal dr ontezettend van, je moet mewel blijven helpen met LCS!! Neeeeeeeeeeeeeeeee!! Dizzeee, neeeeeeeeee!! -- Buitendat om, was je een leuke gezellige kerel. Je speelte met veel plezier San Andreas, deed savegame's en jou hadik als laatste van onze oude garde zien vertrekken. Echt doodzonde dat een goedde en in positieve zin een spammer het forum gaat verlaten. Je was één van mijn beste vrienden, we praten gezellig. Je studie was ook al gestopt vertelde je me laatst, ik vind het een goedde beslissing Dizzee, maar toch veel sterkte. Blij om je elke dag toch nog even te zien!! Bewerkt: 15 mei 2006 door Ruurd31
S.W.A.T. Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Dizzee je was een van de beste moderators ooit en ik heb ook veel hulp van je gehad maar veel succes met je verderre leven en kom nog eens langs.
Mr.Boss Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 @ sommige, aanstellers. Laat hem toch gaan joh, als hij dat wil. Allemaal van die jank smylies, kom op zeg. Anyway, jammer dat je stopt, maar ik zie je nog wel, verder ***
-Matthijs- Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Jammer dat je stopt man, maar goed het forum is niet het belangrijkste stuk van je leven natuurlijk, vandaar dat je keuzes moet maken en dat heb je gedaan nu. Ik vond je altijd een goede Mod ookal ken ik je niet echt. Maar een groot deel van het forum keek toch tegen je op, net zoals ik deed. (Nu nog steeds hoor ) Veel plezier verder in je persoonlijke leven, en kom nog eens langs waaien.
Robin2130 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 @ sommige, aanstellers.Laat hem toch gaan joh, als hij dat wil. Allemaal van die jank smylies, kom op zeg. Anyway, jammer dat je stopt, maar ik zie je nog wel, verder *** Ik ruik reclame. ontopic: Jamer Dizzee dat je stopt, jij hielp iedereen erg goed met hun vragen. Ook al stop je als Moderator, je bent gelukkig niet voor eeuwig weg Je heb groot gelijk hoor, je normale leven gaat voor Dizzee
Recommended Posts